Σελίδες

Κρόνϊα Πολλά

Κρόνια Πολλά Για τους αρχαίους η Μάχη μεταξύ Ολυμπίων και Τιτάνων ποτέ δεν τέλειωσε. The Battle Raged On! Στην γιορτή των Κρονίων (Saturnalia, Καρναβάλια) ο Κόσμος (Κόσμιμα, Αρμονία) αναποδογύριζε και οι δυνάμεις του "Χάους" έπαιρναν το πάνω χέρι προσωρινά, λίγο ή πολύ όπως στην μεσαιωνική χριστιανική μας παράδοση ο Μύθος των Καλικάντζαρων. Έτσι γεννήθηκε ο Διόνυσος! Θείο Βρέφος αυτής της Σύγκρουσης, επαναφέροντας ενδεχομένως και το αρχικό νόημα της θείας εν τω σπηλαίω γεννησης του Διός. Την επιστροφή στην Βασιλεία των Ουρανών (του Ουρανού, Varuna, rain, ραίνω, ραντίζω, γονιμοποιώ) μετά από τον (πνευματικό) ευνουχισμό του Ουράνιου Πατέρα από τον τέκνο της Γαίας Κρόνο και για λογαριασμό της με ένα δρεπάνι. Το πρόβλημα είναι ότι σήμερα τα Καρναβάλια (Αναποδογύρισμα της Κοσμικής Αρμονίας, όχι απαραίτητα δηλαδή Χάος, αλλά αντί-Αρμονία, εξού και η φαινομενική αντίφαση μεταξύ του θριάμβου της Τάξης και του Ελέγχου και της θεσμοθέτησης και κανονικοποίησης της καρναβαλικής πραγματικότητας) διαρκούν 365 μέρες τον Χρόνο... ποιός ο λόγιος να τα γιορτάζουμε; Ενάντια σ' αυτό το Καρναβάλι Ξέρουμε από πότε ευχόμαστε Χρόνια Πολλά κι όχι Είς Έτη Πολλά (ή Είς Πολλά Έτη, Σπολάτ); Οι Μογλενίτες Βλάχοι ακόμα λένε "Ντουόμνι Μιλούλι Σπο(υ)λάτ! Κύριε Χιλιάδες Σπολάτ (είς πολλά έτη, πλεονασμός). Στις λατινογενείς γλώσσες η Φθορά, η Τοκογλυφία και ο Σφετερισμός είναι ομόρριζα... Όχι απλά λέω... https://youtu.be/K7l3tIsRM7s
Να τελειώνουμε και με αυτήν την προτεσταντική αγγλοσαξονική μπούρδα ότι δήθεν τα κέρατα που σχημάτιζε με τα δάχτυλα του ο Ronnie James Dio ήταν κάποιου είδους σατανικού ή σατανιστικού συμβόλου. Ο Δίο ήταν ιταλικής καταγωγής (ως εκ τούτου και λίγο Έλληνας). Όταν οι Ιταλοί λένε "facciamo le corna" (ας κάνουμε τα κέρατα), εννοούν ότι εμείς λέμε "χτύπα ξύλο"! Συνεπώς όχι μόνο δεν πρόκειται για επίκληση κάποιας σκοτεινής κακιάς δύναμης αλλά το ακριβώς αντίθετο. Όπως εμείς χτυπάμε ξύλο για να επικαλεστούμε τις νύμφες των δένδρων να μας συντρέξουν, παίρνοντας στις ρίζες των δέντρων τους την μλκια που μόλις ξεστομίσαμε, έτσι οι Ιταλοί κάνουν τα κέρατα επικαλούμενοι, ξέρω γω, τον Πάνα ή τον Δικέρατο Μεγαλέξανδρο ίνδαλμα του Ιουλιανού... Είς Έτη Πολλά!!!

Oδin Διόνυσος Χριστός

His name is based on the central characteristic of Dionysus worship The name Odin is related to the word Odr, meaning “frenzied” or “divine madness”, with connotations of both inspiration, song and insanity, bringing to mind the primary qualities of Dionysus. The word Odin, from which the name Wednesday comes from, is derived from the Proto-Indo-European word, *waet, meaning to “fan” flames (of inspiration), the same root as the Latin word vaetes, meaning “seer” or “singer”, and the Celtic faith(not related to the English word faith), meaning “inspire” or “poet”. He is hung on the Tree of Life as a sacrifice to himself, stuck with a spear and refused drink, just like Jesus Odin’s Rune Song, dated between the 800s and 1200s, tells of how Odin hung himself on the great World Tree, Yggdrasil (“Odin’s Horse”), as a sacrifice to himself, pierced by a spear or lance just as in John 19:34, and is refused drink similar to how Jesus refuses drink in Mark 15:23. 



Ευτυχία Φεμιναρχία

Είδαμε πρόσφατα στον ελληνικό βόθρο (συγνώμη, ελληνική τηλεόραση ήθελα να πω) την ήπια φεμιναρχική ταινία "Ευτυχία"! Η οποία και υποτίθεται ήταν η ποιοτική επιλογή της βραδιάς και, πάντα υποτίθεται, ήταν πολύ ελπιδοφόρο το γεγονός ότι το κοινό την επέλεξε σε σχέση με τον οχετό των τελικών των σκουπιδοριάλιτι που έπαιζαν παράλληλα εκείνη την βραδιά. Το γεγονός μου επιβεβαίωσε την διαπίστωση που έκανα όταν πρώτοείδα επεισόδιο "Άγριες Μέλισσες". Ένας λαός που ό,τι πιο ποιοτικό έχει να επιλέξει στο χαζοκούτι είναι οι "Άγριες Μέλισσες" είναι ήδη νεκρός. Τέλος πάντων. Σε μια από τις πρώτες κιόλας σκηνές της ταινίας ο σκηνοθέτης, άθελά του ενδεχομένως, μας αποκαλύπτει το μυστικό των τόσο επιτυχημένων λαϊκών στίχων της λαϊκής ποιήτριας. Η πρωταγωνίστρια βρίσκεται σε κάποια βιβλιοθήκη και διαβάζει Παπαδιαμάντη και Κρυστάλλη! Λαογραφία λοιπόν (Παπαδιαμάντης) και Δημοτική ποίηση, "βουκολικό πανκ" (Κρυστάλλης)! Τί άλλο ήταν ο ποιητής του χωριού και της στάνης, αν όχι "βουκολικό πανκ"; Τί άλλο ήταν τα ρεμπέτικα, αν όχι το Δημοτικό τραγούδι του λιμανιού; Τί άλλο ήταν τα πρώιμα "παλιά λαϊκά", αν όχι η (αιώνια) επιστροφή του δημοτικού τραγουδιού, από το λιμάνι στην Ενδοχώρα, σαν πολιτισμικό αντιδάνειο; Το υποτιθέμενο χάσμα μεταξύ δημοτικού και ρεμπέτικου είναι ένα από τα σχίσματα στην ψυχή του σύγχρονου Ελληνισμού. Η δε ατμόσφαιρα της ταινίας ήταν όχι μόνο φεμιναρχική αλλά απέπνεε και έναν αέρα που περισσότερο φέρνει στο νου τη σύγχρονη αθηνέζικη νεο-ρεμπέτικη νεο-σουίνγκ σκηνή παρά την ατμόσφαιρα εκείνης της εποχής, όπως τουλάχιστον την αντιλαμβάνομαι γω. Άμα σας παίζουν μεινστρημ δεν είστε ρεμπέτες... Το ζήτημα άπτεται του ζητήματος της αλλοίωσης του γνήσιου λαϊκού χαρακτήρα του Λαϊκού μας Πολιτισμού. Τί είναι λαϊκό σήμερα; Ο Σφακιανάκης και οι εκάστοτε φιλοξενούμενοι του Σπύρου; Το κακό ξεκίνησε από τότε που το ρεμπέτικο μπήκε στα σαλόνια, τα κλαρίνα έγιναν χουνταίικο σύμβολο και τα μπουζούκια του νεοπλουτισμού. Ο καθηγητής Κιτσίκης το λέει "Κολωνακιώτικο Καθεστώς" η ρίζα της σήψης της σύγχρονης Ελλάδας που μόλυνε και τον λαό αφού η ελίτ τον αναπλάθει καθ'εικόνα και ομοίωση της. Μιας και "όλοι το ίδιο είμαστε, σε τούτο τον κοσμάκη, λαός και Κολωνάκι"... https://youtu.be/986_9-ki12w

Κολωνακιώτικο Καθεστώς

"ΚΟΛΩΝΑΚΙΩΤΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΛΑ 

Ἡ ταινιοθήκη τῆς ΕΡΤ ποὺ ἔχει ἀποθηκεύσει τὶς ἑλληνικὲς κινηματογραφικὲς ταινίες τῶν δεκαετιῶν τοῦ 50 καὶ τοῦ 60 εἶναι ἀπαραμίλλου ἱστορικῆς ἀξίας διότι ἀναπαριστᾷ μὲ συνταρακτικὴ ἀλήθεια ὅλον αὐτὸν τὸν κόσμο ποὺ ἐπωφελήθη ἀπὸ τὴν πολεμικὴ συντριβὴ τῶν ἡρωϊκῶν παιδιῶν τοῦ ΕΛΑΣ καὶ τοῦ Δημοκρατικοῦ Στρατοῦ γυρίζοντας τὸ ἀθηναϊκὸ κρατίδιο ἀπὸ τὴν λαοκρατία στὴν δημοκρατία, μὲ τὰ σαλονάκια στοὺς πρόποδες τοῦ Λυκαβηττοῦ, μὲ χαρτάκι, ουἴσκι, προῖκα, ὑπηρέτριες, θυρωρούς καὶ τὸ «πᾶμε στὴν Εὐρώπη». Ἐὰν σήμερα ὁ ἑλληνικὸς πληθυσμὸς τοῦ ἀθηναϊκοῦ κρατιδίου εἶναι ὀλίγιστος καὶ διεφθαρμένος αὐτὸ προέρχεται ἀπὸ τὸν ἀποδεκατισμὸ τοῦ καλυτέρου τμήματος τοῦ ἑλληνικοῦ λαοὺ ποὺ ἐξωλοθρεύθη στὴν διάρκεια τῆς Κατοχῆς καὶ τοῦ Ἐμφυλίου ἀπὸ τὰ στίφη ἀγραμμάτων γερμανοδωσιλόγων, ἀγγλοδωσιλόγων καὶ ἀμερικανοδωσιλόγων στὴν ὑπηρεσία τῶν Κολωνακιωτῶν. Τὸ ἀποτέλεσμα τραγικό: Ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία κατεστραμμένη, τὰ καλύτερά της παιδιὰ στὸν τάφο ἤ στὰ ξένα καὶ ἡ Ἑλλὰς πλήρως ἐξευρωπαϊσμένη, δεμένη χειροπόδαρα μὲ τὸ σύνθημα τοῦ «ἀνήκωμεν εἰς τὴν Δύσιν» καὶ μὲ μόνη ἐλπίδα τὴν προσπάθεια ἀνεξαρτησίας τῶν Τούρκων ἀδελφῶν της στὴν ἀνατολικὴ ἀκτὴ τοῦ Αἰγαίου. Ἀπὸ τὴν Λαοκρατία στὴν Δημοκρατία. 

Δημήτρης Κιτσίκης" 


Θα άλλαζα μόνο την τελευταία φράση περί αδερφών Τούρκων και στην θέση της θα έβαζα την φράση με την οποία έκλεισε την ομιλία του ο προφήτης Μιχάλης Χαραλαμπίδης: "Η Ελλάδα θα ανήκει στους Έλληνες, όταν η Ανατολική Μεσόγειος θα ανήκει στους λαούς της". 

Αυτός είναι ο ιστορικός ρόλος του Ελληνισμού, να ηγείται αυτού του Αγώνα κι όσο τον αρνούμαστε σαν καλά παιδάκια της μητριάς Δύσης τόσο θα είμαστε ο περίγελος και καρπαζοεισπράκτορας της.

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ

της Δήμητρας Λιάτσα Η Βίβλος είναι μία συρραφή από τον βίο και την πολιτεία των θεών, ηρώων και προσωπικοτήτων του Ελληνικού κόσμου. Ο Ιησούς διδάσκει και δικάζεται όπως ο Σωκράτης, θεραπεύει και ανασταίνει όπως ο Απολλώνιος ο Τυανέας, σταυρώνεται όπως ο Προμηθέας, περπατά πάνω στο νερό όπως ο Αργοναύτης Εύφημος, κατεβαίνει στον Κάτω Κόσμο όπως ο Ηρακλής, θρηνείται όπως ο Υάκινθος, φορά τον χιτώνα του Απόλλωνος και κατά την ταφή του τυλίγεται στην σινδόνη του Πατρόκλου. Ο Ιησούς γίνεται η «άμπελος» όπως ο Διόνυσος, ο «καλός ποιμήν», όπως ο Ερμής, ο «ερχόμενος» όπως ο Ήφαιστος και θα επιστρέψει κατά την Δευτέρα Παρουσία όπως ο Οδυσσέας. Ο Ιεχωβάς μοιάζει καταπληκτικά με τον Ποσειδώνα, ο Δαυΐδ παίζει την λύρα του όπως ο Ορφέας, ο Σαούλ φιλοξενείται όπως ο Τηλέμαχος και ο Σαμψών χάνει την δύναμή του όταν μια γυναίκα του κόβει τα μαλλιά όπως ο Πτερέλαος. Ο Κάϊν σκοτώνει τον αδελφό του όπως ο Κιθαιρών και ο Παράδεισος είναι ο Κήπος των Εσπερίδων.
Pine Tree Riots We'll have a home again

 


Μάνος Φαλτάιτς

 
Μάνος Φαλτάιτς

Ο Εμμανουήλ Φαλτάιτς, Έλληνας εθνικιστής φιλόσοφος, συγγραφέας, λαογράφος, ζωγράφος και ιδρυτής του ομώνυμου μουσείου στη Σκύρο, γεννήθηκε στις 3 Ιανουαρίου 1938 στην Αθήνα και πέθανε στις 15 Δεκεμβρίου 2012 στη Σκύρο, όπου κατοικούσε. 


"Αλλά αυτό που τον ξεχώρισε περισσότερο ήταν η ανάπτυξη της θεωρίας του περί του Νταϊσμού, δηλαδή, κατά αυτόν, η πρακτική και η βίωση των αρχών του Νταϊφά - Ταϊφά (εκ του ταή-ταίζω, εξού και σύν-τροφος), που σημαίνει «την συντροφιά-συντροφιλίκι-συντροφική συσπείρωση-κομπανία-Εστία-Άστυ-Κοινότητα» και ο οποίος αποτελεί το αρχετυπικό σύστημα της ανθρωπότητας πάνω στον οποίο δομήθηκαν οι αξίες που δεσπόζουν ανεξαιρέτως σε όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες. 

Μέσα από τον Νταϊφά και τις αξίες του δομήθηκαν τόσο οι αξίες της «αδερφοποιημένης κοινωνικής συμβίωσης», όσο και αυτές της «ανυποχώρητης, περήφανης κι υπεύθυνης ατομικότητας», η οποία κινούμενη βιωματικά ταυτίζει το ατομικό με το συλλογικό Εγώ. Οι «κύριοι λειτουργοί» του Νταϊφά είναι οι Νταήδες ή Ταγοί, οι οποίοι ξεχώριζαν τόσο στο βιολογικό όσο και, κυρίως, στον χαρακτήρα και στο πνεύμα. Με κύριες αξίες της βιοθεωρίας τους: την παλληκαριά, την γενναιότητα και την δικαιοσύνη. Για αυτό όποιος είναι απλά δυνατός και γενναίος δεν είναι Νταής-Ταγός καθώς πρέπει να διαθέτει όλες τις αξίες που χρειάζεται το Νταϊστικό σύστημα.

Για αυτό και είναι δεμένος ο Νταϊσμός με την κοινοτισμό αλλά ταυτόχρονα την ατομικότητα, την ελευθερία, τον αντικρατισμό και την αντιεξουσιαστικότητα. Καθότι ο Νταϊσμός, ως σφαιρικό αξιακό καλύπτει κάθε πλευρά της Ζωής, και οι εκπρόσωποί του, είναι κατά κάθε μορφής Τυραννίας και καταπίεσης. Για αυτό τον λόγο δεν θεωρούν δράση οι Νταήδες την απλή διαμαρτυρία αλλά αντίθετα την ενεργή αντίσταση και ανυπακοή.

Ο Οδυσσέας, ο Αλέξανδρος και η Ευρασία

 


Ο Οδυσσέας, ο Αλέξανδρος και η Ευρασία

Claudio Mutti

[Επομένως, σε ποιο βαθμό είναι δικαιολογημένες οι συνήθεις προσπάθειες εντοπισμού των ριζών της Δύσης σε ορισμένες από τις ιστορικές-πολιτιστικές φάσεις στις οποίες η Ευρώπη έχει διαμορφωθεί, δηλαδή στην αρχαία Ελλάδα, στον ρωμαϊκό κόσμο ή στον λατινικό-γερμανικό Χριστιανισμό;

Εάν η νεωτερικότητα είναι «απομάγευση του κόσμου», είναι τουλάχιστον ριψοκίνδυνο να παρουσιαστεί ο ελληνικός πολιτισμός ως πρόδρομος της νεωτερικότητας, μια κουλτούρα που δεν παρήγαγε μόνο πρωτότυπα για τη σύγχρονη σκέψη όπως ο σοφιστικός ορθολογισμός και ο μηχανιστικός ατομικισμός, αλλά και εκφράστηκε (και χωρίς αμφιβολία  σε μεγαλύτερο βαθμό και με μεγαλύτερη ένταση) στα Ορφικά και Ελευσίνια Μυστήρια, στη θεολογία της ιστορίας του Ηροδότου, στη μεταφυσική των Προσωκρατικών, του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη, στη θεολογική ποίηση του Αισχύλου και του Πινδάρου, στη θεωρία και τον μυστικισμό των Νεοπλατωνικών.

Ούτε είναι σαφές με ποιά βάση και ποια λογική θα μπορούσε να αναφέρεται η Δύση στον ρωμαϊκό πολιτισμό, ο οποίος στην πραγματικότητα βασίζεται ακριβώς σε αυτό που είναι ό,τι  πιο σκανδαλώδες από την άποψη της νεωτερικότητας, δηλαδή στην ταύτιση της θρησκευτικής σφαίρας με τη νομική και πολιτική σφαίρα.
Μια ταύτιση τη βρίσκουμε αν μη τί άλλο στο Ισλάμ, σίγουρα όχι στον δυτικό πολιτισμό.

Εάν, ως όραμα του κόσμου, η Δύση είναι συνώνυμη με τη νεωτερικότητα και επομένως ουσιαστικά διαφέρει από το πνεύμα που πρυτανεύει στις εκδηλώσεις του ευρωπαϊκού πολιτισμού στην αρχαιότητα και στον Μεσαίωνα,  ως στοιχείο του γεωγραφικού συμβολισμού, η Δύση επίσης αντιτίθεται στην Ευρώπη με ριζοσπαστικό τρόπο.]





Ο Οδυσσέας, ο Αλέξανδρος και η Ευρασία

Πριν από λίγο καιρό ξαναδιαβάζα το canto XXVI της Κόλασης του Δάντη (το περίφημο canto του Οδυσσέα). Όπως πιθανότατα θυμάστε, σε κάποιο σημείο ο Οδυσσέας του Δάντη θυμάται την ομιλία με την οποία παρακίνησε τους συντρόφους  του να διασχίσουν τις Στήλες του Ηρακλή: "Ω, αδέρφια, είπα, που με μυριάδες - κινδύνους έχετε φτάσει στη Δύση ( ...) ".
Προσπάθησα να ρίξω μια ματιά σε αυτήν την αλληγορική έννοια, η οποία, σύμφωνα με τη ρητή δήλωση του Δάντη, κρύβεται πίσω από την κυριολεκτική έννοια, τόλμησα αυτήν την υπόθεση: η Δύση που επικαλείται ο Οδυσσέας στη «μικρή προσευχή» πιθανώς δεν εξαντλείται στη χωρική έννοια της γεωγραφικής περιοχής της λέξης "Δύση", που ορίζει τη θέση του "Ήλιου που πεθαίνει" (Sol occidens), το μέρος όπου τελειώνει ο ανθρώπινος κόσμος και ξεκινά ο "κόσμος χωρίς ανθρώπους", το βασίλειο του σκότους και του θανάτου.
Από την άλλη πλευρά, είναι πιθανό ότι η Δύση του Δάντη, δεδομένης της πολυδυναμίας του συμβόλου, δείχνει επίσης μια χρονική φάση, έτσι ώστε ένα περαιτέρω νόημα της ομιλίας του Οδυσσέα θα ήταν ότι οι σύντροφοί του, ως "ηλικιωμένοι και περασμένοι", έφτασαν στο "δυτικό σημείο" της ζωής τους, δηλαδή, κοντά στο θάνατο.
Και δεδομένου ότι αντιπροσωπεύουν την ευρωπαϊκή ανθρωπότητα, πώς να μην σκεφτούμε, άμεσα, ότι η Ευρώπη πλησίαζε –και στην πραγματικότητα θα έφτασε ακριβώς την εποχή του Δάντη, στις αρχές του δέκατου τέταρτου αιώνα– κοντά σε εκείνη την ιστορική-πολιτιστική φάση η οποία, σύμφωνα με τον Ρενέ Γκενόν, «στην πραγματικότητα αντιπροσώπευε το θάνατο πολλών πραγμάτων»;

Αλλά η Δύση, ο τόπος του σκότους, είναι επίσης ένα σύμβολο αυτού που ο Martin Heidegger ονόμασε «το σκοτάδι του κόσμου».
«Ο Κόσμος» - εξηγεί ο Χάιντεγκερ - «πρέπει πάντα να γίνεται κατανοητός με την πνευματική έννοια», έτσι ώστε «το σκοτάδι του κόσμου να υπονοεί την αποδυνάμωση του πνεύματος».
Και η κατάσταση της Ευρώπης, ο Χάιντεγκερ συνεχίζει, "είναι ακόμη πιο θανατηφόρα και χωρίς θεραπεία, καθώς η αποδυνάμωση του πνεύματος προέρχεται από την ίδια".
Αυτή η αποδυνάμωση του πνεύματος, αυτή η σκοτεινιά του κόσμου, σύμφωνα με τον Guénon, είχε την οριστική της στιγμή με το τέλος του μεγάλου μεσαιωνικού πολιτισμού (ο τελευταίος σχετικά φυσιολογικός πολιτισμός που γνώρισε η Ευρώπη) και με την αρχή της κοσμικής κουλτούρας της Αναγέννησης. Σύμφωνα με τον Χάιντεγκερ, «ακόμα κι αν είχε προετοιμαστεί στο παρελθόν, αυτό (το σκοτάδι του κόσμου) έλαβε χώρα ξεκινώντας από την πνευματική κατάσταση του πρώτου μισού του 19ου αιώνα», δηλαδή, με το θρίαμβο του σύγχρονου ορθολογισμού, του υλισμού, του φιλελεύθερου ατομικισμού.
Εν πάση περιπτώσει, μπορούμε να πούμε ότι αυτό το σκοτάδι του κόσμου συμβαδίζει με αυτό που πρόσφατα ονομάστηκε «δυτικοποίηση του κόσμου».

Η κόλαση, στο κάτω μέρος της οποίας κατέληξε ο Οδυσσέας του Δάντη που έφυγε από την Ευρώπη για να μπει στο δυτικό σκοτάδι, είναι μια αιώνια Δύση (νόμος αντιποίνων!), Γιατί το φως δεν λάμπει ποτέ εκεί. Ο Δάντης βγαίνει από αυτό το αιώνιο δυτικό και άθλιο σκοτάδι χάρη στην καθοδήγηση του Βιργιλίου, του ποιητή της Αυτοκρατορίας. ο ποιητής μιας Αυτοκρατορίας που, όπως λέγεται στον Παράδεισο, VI, 4-6, είναι από την ίδια την καταγωγή του συνδεδεμένη με την Ευρώπη: "εκατό και εκατό χρόνια και περισσότερο το πουλί του Θεού - στο άκρο της Ευρώπης πίστευαν, - όπου για πρώτη φορά βγήκε».
Πρέπει πράγματι να θυμόμαστε ότι, σύμφωνα με τον Δάντη, ο αυτοκρατορικός αετός («το πουλί του Θεού») γεννήθηκε «στο άκρο της Ευρώπης», δηλαδή στη σημερινή Ανατολία, όπου βρισκόταν η Τροία. Από την άλλη πλευρά, ακόμη και η Ευρώπη, η κόρη με το ευρύ πρόσωπο που την αγαπούσε ο Δίας και η οποία έδωσε το όνομά της στην ήπειρό μας, ήταν αρχικά από την ανατολική ακτή της Μεσογείου.

Θα ήταν ενδιαφέρον να παρατηρήσουμε πώς για τους Έλληνες και τους Ρωμαίους, και για άλλη μια φορά για τους άντρες του Μεσαίωνα, η γεωγραφική εικόνα της Ευρώπης επεκτείνονταν προς τα ανατολικά πολύ περισσότερο από ότι στη νεώτερη και σύγχρονη εποχή, αλλά αυτό θα ήταν άλλο θέμα.
Εμείς, οι οποίοι είμαστε εδώ για να μιλήσουμε για το «πεπρωμένο της Ευρώπης», πρέπει να αναρωτηθούμε: ποιος θα δείξει στην Ευρώπη, στο κατώφλι της τρίτης χιλιετίας, την έξοδο από τη Δύση και να γυρίσει να ξαναδεί τ' αστέρια»;

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι μια διευκρίνιση. Με άλλα λόγια, πρέπει να αποκαταστήσουμε τους πραγματικούς όρους της σχέσης που υπάρχει μεταξύ Ευρώπης και Δύσης, μια σχέση φυσικής αντίθεσης και ανταγωνισμού. Πρέπει να αντικρούσουμε ένα σκανδαλώδες συνώνυμο το οποίο, επιβαλλόμενο από τους Δυτικούς νικητές του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, έγινε αποδεκτό από τους Ευρωπαίους με τον πιο άκριτο και υπνοτισμένο τρόπο.

Unus Deus. Ιουλιανός και ηλιακός μονοθεϊσμός

 


Unus Deus. Ιουλιανός και ηλιακός μονοθεϊσμός


Κλαούντιο Μούττι



Όταν του ζητήθηκε να σκιαγραφήσει ένα «πορτρέτο» του αυτοκράτορα Ιουλιανού, ο θεολόγος Sergio Quinzio κατέφυγε σε μια άνευ προηγουμένου και προκλητική αναλογία: συνέκρινε τον «Αποστάτη» με τον Ιωάννη Παύλο Β ', αναγνωρίζοντας στη δράση και των δύο την απελπισμένη προσπάθεια να διατηρηθεί ζωντανή μια θρησκεία ήδη καταδικασμένη να δύσει. "Αν ο Ιουλιανός με ρωτούσε για την πιθανότητα επανίδρυσης του παγανικού πολιτισμού - έγραψε ο θεολόγος - θα είχα δώσει την ίδια αρνητική απάντηση που θα έδινα σήμερα αν ο Πάπας με ρωτούσε σχετικά με την πιθανότητα επανίδρυσης του χριστιανικού πολιτισμού" (1). Όχι μόνο αυτό: «η ίδια η προσπάθεια αποκατάστασης που έκανε ο νεαρός αυτοκράτορας συνέβαλε στη συνέχεια στην οριστική διολίσθηση του παγανισμού. Και κάτι τέτοιο μου φαίνεται πως επαναλαμβάνεται τακτικά, στο βαθμό που στην ιστορία υπάρχουν ακριβείς επαναλήψεις "(2).



Ένας εξίσου πρωτότυπος παραλληλισμός προτάθηκε από τον Ζακ Φοντέιν, καθηγητή λατινικής γλώσσας και λογοτεχνίας στη Σορβόννη, στη συζήτηση με έναν δημοσιογράφο που πρότεινε σύγκριση μεταξύ του Ιουλιανού και άλλων πρωταγωνιστών της ιστορίας "με αρκετά παρόμοια έργα" (sic!) Όπως ο Χίτλερ ή Στάλιν. «Εγώ - απάντησε ο Fontaine - θα τον παραλλήριζα καλύτερα, αν το θέλετε, με τον Χομεϊνί. Για τον φανατισμό, για το ότι αισθάνονταν επιφορτισμένος με έναν θεϊκό ρόλο, στο ότι θεωρούσε τον εαυτό του θεό. Και μετά για τον πολιτισμό. Για την βία, τον σεχταρισμό. Έχουμε πολύ ακριβείς φυσιογνωμικές περιγραφές του Ιουλιανού. Μία, από τον Αμμιανό της Αντιόχειας (η μυτερή γενειάδα, τα μαγνητικά μάτια, η ιερατική φιγούρα), τον κάνει να μοιάζει πολύ, ακόμη και στα χαρακτηριστικά του, με τον Ιρανό Αγιατολάχ "(3).



Έτσι εμπλουτίζεται η συλλογή ιστορικών μορφών με τις οποίες έχει συγκριθεί ο Ιουλιανός στο παρελθόν. Δεν ξέρουμε τι θα σκεφτόταν ο Στάλιν. Από την πλευρά του, ο Χίτλερ πιθανότατα θα εκτιμούσε τον παραλληρισμό, αυτός που επανειλημμένα εξέφρασε τον θαυμασμό του για τον μεγάλο «Αποστάτη»

Φινλανδοποίηση ή Ελλαδοποίηση;

Όταν οι Αναρχικοί τα χώνουν Εθνικά και Πατριωτικά στις φιλελέρες! "Ελπίζουμε μόνο να μην συναντήσουμε στη βιβλιογραφία του μέλλοντος τον όρο «ελλαδοποίηση» ως ένα ακραίο παράδειγμα πολλαπλής «φινλανδοποίησης» μιας χώρας, που χωρίς να χάσει επισήμως πόλεμο επέλεξε την ψευδαίσθηση της ασφάλειας που προσφέρει η εκ νέου δορυφοροποίηση για να αποδράσει από το μέλλον." το ψυχόδραμα; Να τσακωνόμαστε διαρκώς για βραχονησίδες και για μερικά χιλιόμετρα βυθού, που κανείς δεν ξέρει αν ποτέ θα αξιοποιηθούν. Γιατί ζούμε διαρκώς με μύθους και βέβαια με περίσσεια υποκρισία, για το τι είναι ωφέλιμο και τι όχι στη σχέση μας με την Τουρκία; Ακούω και διαβάζω περί κινδύνου φινλανδοποίησης της χώρας μας. Για τους μη μυημένους, ο υποτιμητικός όρος αυτός της διεθνούς πολιτικής αναφέρεται στη στάση ευμενούς ουδετερότητας της Φινλανδίας έναντι της Σοβιετικής Ένωσης μετά το τέλος του Β΄ Παγκόσμιου Πολέμου. Ουσιαστικά, υποδηλώνει μια κατάσταση διακρατικών σχέσεων στην οποία μια μικρότερη χώρα προσαρμόζει την εξωτερική της πολιτική έναντι μιας γειτονικής μεγαλύτερης υπό τον φόβο πιθανής σύρραξης, από την οποία θα είχε περισσότερα να χάσει. Θα μπορούσα να αναπτύξω εκτενώς, γιατί το πλαίσιο του Ψυχρού Πολέμου ήταν διαφορετικό από το σημερινό και γιατί η Ελλάδα ως χώρα-μέλος της Ε.Ε. δεν διατρέχει κίνδυνο φινλανδοποίησης. Για την ουσία της συζήτησης, όμως, θα σηκώσω το γάντι. Θα φινλανδοποιηθούμε λοιπόν; Μάλιστα! Ε και; Ας κοιτάξουμε τον χάρτη για να αντιληφθούμε τι ακριβώς λέμε. Η μικρή Φινλανδία, που έγινε ανεξάρτητο κράτος μόλις το 1917, είναι εκεί στη θέση της, ευημερούσα, με υψηλή ποιότητα δημοκρατίας, στη δωδεκάδα των καλύτερων κρατών του κόσμου στον δείκτη ανθρώπινης ανάπτυξης, πάνω από τις ΗΠΑ και τη Γαλλία. Για δείξτε μου τώρα εσείς πού είναι η ΕΣΣΔ; Γιατί την ψάχνω στον χάρτη, αλλά δεν τη βρίσκω παρά μόνον στα βιβλία Ιστορίας. Ποιος είπατε πως κέρδισε είπαμε; […] Μπορούμε οι Έλληνες να ανεβούμε βιοτικό επίπεδο; Να γίνουμε Φινλανδοί στην οικονομία, τη Δημοκρατία, την εκπαίδευση, την υγεία; Κι αν αυτά σημαίνουν πως πρέπει να συνεργαστούμε με τον ιδιότροπο γείτονά μας, ας βρούμε τον τρόπο να το κάνουμε. Νίκος Μαραντζίδης, 18-10-2020, Καθημερινή «Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν τον κόσμο κυβερνούν κάποιοι έξυπνοι, που μας δουλεύουν ή κάποιοι ηλίθιοι, που μιλάνε σοβαρά». Mark Twain Είναι αλήθεια, ότι δεν συνίσταται να παρατίθενται τόσο εκτεταμένα αποσπάσματα από άλλο άρθρο, αλλά ας μας συγχωρεθεί αυτό το …παραστράτημα,

Baron Ungern: God of War



Baron Ungern: God of War


Author: Alexander Dugin

Source: Open Revolt

‘Tibet?’

‘Yes. The roof of the world. The Dalai Lama, the highest priest of Buddhism, is in Lhasa. Kutuktu occupies the third tier in the hierarchy compared to him. I made a mistake in the very beginning: the center of Asia is not in Mongolia. Mongolia is only the outer circle, the Shield. We should go to Tibet.’

The baron slapped the map with his bamboo stick right on the mountain chain of the Himalayas.

‘There, among the peaks, we will find people who have not forgotten their Aryan ancestors. On the dizzying border of India and China, my empire will be reborn. We will speak Sanskrit and live according to the principles of the Rig Veda. We will gain the law that Europe has lost. And once again the light of the North will shine. The eternal law, dissolved in the waters of the Ganges and Mediterranean, will prevail.’

The baron rose. His eyes shined. His voice broke into a rasp. A light stubble covered his sunken, fatigued cheeks. He threw back his hair, revealing an enormous forehead. He was the lone and fragile commander of a people absorbed by the shadow of centuries. He continued:

‘My Order will be on the mountain tops. Between Nepal and Tibet, I will open a school where I will teach strength, which is needed more than wisdom.’

https://eurasianist-archive.com/2019/03/09/baron-ungern-god-of-war/

 






Ο αφανισμός των Λευκών



Ο αφανισμός των Λευκών

Greg Johnson


Μετάφραση για το Ιδεάπολις του Κ. Παπαδόπουλου

Οι Λευκοί εθνικιστές συχνά ισχυρίζονται ότι το παρόν πολιτικοκοινωνικό σύστημα οδηγεί τη φυλή μας στο δρόμο προς τον βιολογικό αφανισμό. Αν οι παρούσες τάσεις δεν αντιστραφούν, οι Λευκοί θα εξαφανιστούν ως ξεχωριστή φυλή. Σε πολλούς Λευκούς αυτό ακούγεται ως ένας παράλογος και κινδυνολογικός ισχυρισμός, λαμβάνοντας υπόψη ότι σήμερα ο πληθυσμός των Λευκών στον πλανήτη υπολογίζεται από 700 εκατομμύρια ως 1 δισεκατομμύριο. Μέρος αυτού του σκεπτικού θεωρώ ότι είναι απλά αποτέλεσμα μίας ψυχολογική άρνησης απέναντι σε μία δυσάρεστη προοπτική. Οι μη Λευκοί σπάνια δείχνουν σκεπτικισμό όσον αφορά τον αφανισμό των Λευκών. Μάλιστα, οι εχθροί μας λαμβάνουν τον αφανισμό μας ως δεδομένο και ανοιχτά πανηγυρίζουν για την πτώση μας.

Θα ήθελα να υποστηρίξω ότι ο αφανισμός των Λευκών δεν είναι μία ευφάνταστη κινδυνολογία αλλά το αναπόφευκτο συμπέρασμα μίας καλά πληροφορημένης έρευνας. Μιας και δεν τα πάω καλά με μαθηματικές αναλύσεις, διαγράμματα και γραφήματα, θα επιχειρηματολογήσω με απλούς όρους. Καταρχήν, απλώς θα υποστηρίξω ότι ο αφανισμός των Λευκών είναι μία αληθοφανής προοπτική και όχι ευφάνταστη και παρατραβηγμένη ιδέα.