Σελίδες

AMEΡΙΚΑΝΙΚΟΣ ΑΓΡΟΤΙΣΜΟΣ: Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ


Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ ἄρθρο τῆς Μαρίας Κορνάρου, ποὺ δημοσιεύθηκε στὸ τεῦχος τοῦ Ἐνζύμου ποὺ κυκλοφόρησε λίαν προσφάτως.


(Τεῦχος ΙΑ, Καλοκαίρι 2021, 166 σελ.)


https://ellinikosblog.wordpress.com/tag/%CF%84%CE%BF-%CE%B5%CE%BD%CE%B6%CF%85%CE%BC%CE%BF/

«Ὁ ἀγρότης εἶναι δεμένος μὲ τὸ χῶμα. Θὰ πρέπει ἐκεῖνος νὰ τὸ καλλιεργήσει, ἐκεῖνος νὰ τὸ ὑπερασπιστεῖ, ἐκεῖνος νὰ τὸ περάσει στοὺς ἀπογόνους του. Καὶ ἐκεῖνοι, μὲ τὴ σειρά τους, θὰ πρέπει κάτι νὰ παραλάβουν. Δὲν θὰ εἶναι ὅμως κάτι ἀντίστοιχο μὲ τὴν κληρονομιὰ ἀκινήτων στὴν πόλη ἢ καταθέσεων στὴν τράπεζα. Γιατὶ τίποτα ἀπὸ αὐτὰ δὲν ἔχει τὸν προσωπικὸ χαρακτήρα ποὺ ἔχει τὸ ἀγρόκτημα. Ἡ εἰκόνα τοῦ ἀγροκτήματος εἶναι μία ἀπὸ τὶς βασικὲς προσλήψεις τοῦ κληρονόμου ἤδη ἀπὸ τὴν παιδική του ἡλικία, ὅταν τὸ ὄργωνε καὶ τὸ ἔσπερνε μαζὶ μὲ τὸν πατέρα του, εἶναι αὐτὸ ποὺ τὸν ἔθρεψε μὲ τὴν παραγωγή του, καὶ ἡ εἰκόνα του πάντοτε δέσποζε στὸ παρασκήνιο τῶν πιὸ σημαντικῶν στιγμῶν τῆς ζωῆς του (…)


Ἡ ἔγγεια ἰδιοκτησία προσφέρει τὶς βάσεις γιὰ μιὰ παραδοσιακὴ κοινωνία, ὅπου πρυτανεύει ὁ σεβασμὸς μεταξὺ τῶν γενεῶν, εἴτε συνειδητὸς ἢ καὶ ὑπόρρητος. (…)



Ἡ ἀναγέννηση τῶν γραμμάτων στὸ Νότο ἔστρεψε τὸ ἐνδιαφέρον τῆς πολύβουης Ἀμερικῆς στὰ ταπεινωμένα ἐδάφη τοῦ Ἐμφυλίου, καὶ ἀπὸ τὴν ἀναγέννηση τῶν γραμμάτων ξεπήδησε ἡ ἀφύπνιση τῶν ἰδεῶν ποὺ ἦταν τὸ “I’ll Take My Stand”. Οἱ συγγραφεῖς τῆς συλλογῆς, ποὺ τὴν χαρακτήρισαν ἀγροτικὸ μανιφέστο καὶ τὴν ὑπέγραψαν ὡς «12 Νότιοι», ἦταν ἄνθρωποι τῶν γραμμάτων: λογοτέχνες, ποιητές, κριτικοί, πανεπιστημιακοί, ἐκ τῶν ὁποίων κάποιοι ἄφησαν ἔργο ποὺ διατηρεῖ, χρόνια μετά, τὴν ἐπιρροή του.


Οἱ Δώδεκα Νότιοι προῆλθαν ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον ἀπὸ τὴν ὁμάδα τῶν «Φυγάδων Ποιητῶν» (Fugitive Poets), ποὺ ἐξέδωσαν γιὰ κάποιο χρονικὸ διάστημα ἕνα ποιητικὸ περιοδικὸ ποὺ περιεῖχε καὶ μερικὲς σκόρπιες πραγματεῖες γιὰ τὴν κατάσταση καὶ τὸ μέλλον τοῦ Νότου. Ἀναφερόμενοι στὸ Νότο, οἱ Δώδεκα ἀναφέρονται σὲ κάτι ἀντίστοιχο μὲ τὴν Πατρίδα τους – δὲν ἰσχύει τὸ ἴδιο, ὅταν ἀναφέρονται στὴν ὑπόλοιπη Ἀμερική. Στὸ μανιφέστο τους, διαχωρίζουν τὴ θέση τους – ἐξ οὗ καὶ ὁ τίτλος, I’ll Take My Stand – ἀπὸ τὶς μετασχηματίσεις τῆς Ἀμερικανικῆς κουλτούρας τοῦ καταναλωτισμοῦ καὶ τῆς ἐκμηχάνισης ποὺ ὁ Βορρᾶς ἐπιδίωκε νὰ ἐπιβάλλει στὶς ὑπόλοιπες Πολιτεῖες τότε, καὶ στὸν ὑπόλοιπο κόσμο, ἀργότερα. Ὑπερασπίζονται τὴν παράδοση ἑνὸς τόπου ποὺ τὸν θεωροῦν πατρίδα τους, καὶ αὐτὴ ἡ παράδοση εἶναι ἡ παράδοση τῆς γῆς, ποὺ νιώθουν νὰ τὴ συνεχίζουν ἐκεῖνοι ἀπὸ τοὺς Εὐρωπαίους προγόνους τους. Ἡ γῆ ὅμως δὲν εἶναι ἁπλὰ ἕνα μέσο, ἀλλὰ σηματοδοτεῖ ἕναν τρόπο ζωῆς. Οἱ Δώδεκα Νότιοι αἰσθάνονται τοὺς ἑαυτούς τους, ἐπίσης, ὑπερασπιστὲς τῆς Νότιας ἰδιαιτερότητας, συνεχιστὲς τοῦ ἀγῶνα μεγάλων μορφῶν, ὅπως οἱ ἥρωες τοῦ Ἐμφυλίου ἀλλὰ καὶ ἡ παλιὰ ἀριστοκρατία τοῦ Νότου.»



Τὸ συγκεκριμένο κείμενο ποὺ δημοσιεύθηκε στὸ ΙΑ τεύχος τοῦ περιοδικοῦ ἀποτελεῖ τὴν πρώτη μιᾶς σειρᾶς αὐτοτελῶν μελετῶν γιὰ τὸν Ἀμερικανικὸ Ἀγροτισμό, ποὺ θὰ δημοσιευθοῦν προσεχῶς στὸ Ἔνζυμο.




Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Μαθήματα και για τις ελληνικές Ε.Δ. από τη σύγκρου...

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Μαθήματα και για τις ελληνικές Ε.Δ. από τη σύγκρου...: A lesson from Idlib for Hezbollah: is Israel preparing an attack? by Elijah J Magnier March 9, 2020 For the first time in its official exis...

Γιατί οι Belh@rra δεν είναι το νέο “Αβέρωφ”


Το ζήτημα της ναυτικής υπεροχής


Ας σταθούμε, όμως, στο ζήτημα της ναυτικής υπεροχής. Η πρόσθεση των νέων φρεγατών θα γίνει στα 2025-6 όταν δηλαδή οι αρχαιότερες των ολλανδικών φρεγατών του στόλου θα έχουν πλέον ηλικία μισού αιώνα και οι νεότερες γερμανικές ΜΕΚΟ θα έχουν κλείσει τα 30 χρόνια υπηρεσίας. Σε σύντομο χρονικό ορίζοντα η σημερινή δύναμη των 13 φρεγατών θα περιοριστεί σε επτά με οκτώ, αργότερα ίσως σε τέσσερεις.


Είναι άκρως αμφίβολο εάν η παραγγελία πλοίων που κοστίζουν περισσότερο από ένα δισ. το καθένα μπορεί να επαναληφθεί στο ορατό μέλλον. Καθώς το ίδιο πρόβλημα αφορά τα λοιπά σκάφη του στόλου, υποβρύχια, πυραυλάκατους κλπ., η επένδυση σε ακριβά πλοία τελικά θα μειώσει δραματικά τον αριθμό των μάχιμων πλοίων. Στο είδος της αναμέτρησης με την Τουρκία, ο αριθμός των πλοίων, όχι κατ’ ανάγκη η ποιότητά τους, έχει τη σημασία του.


Η σημαντική σε αριθμούς πλοίων παρουσία του τουρκικού ναυτικού κάθε φορά που η Ελλάδα –ενίοτε μετά της Γαλλίας– ή η Κύπρος επιχειρούν σε ζώνες που η Τουρκία μονομερώς έχει “προσαρτήσει”, δεν γίνεται με πανάκριβα σκάφη, αλλά με ό,τι φθηνότερο κυκλοφόρησε στην αγορά, γαλλικές κορβέτες “Ντ’ Εστιέν ντ’ Ορβ” λόγου χάρη, μεταχειρισμένες, κατασκευής δεκαετίας 1970!


Η τουρκική βιομηχανία και τεχνολογία είναι φυσικά σε θέση και να συντηρεί και να εκσυγχρονίζει παλιά μεταχειρισμένα πλοία, η ελληνική αντίστοιχη αναζητείται. Η συρρίκνωση του ελληνικού πολεμικού ναυτικού και η επικέντρωσή του σε ένα πυρήνα ακριβών πλοίων ενθαρρύνει την επιθετικότητα των γειτόνων και τους ανοίγει πλήθος δυνατοτήτων και ευκαιριών. Ας φανταστούμε μια κατάσταση τύπου Ιμίων, με την γείτονα να προβάλει κυριαρχία σε μικρά ελληνικά νησιά.


Θα ήταν απλά αδιανόητο να πλησιάσει την ζώνη της κρίσης, 10-20 χλμ από τις τουρκικές ακτές, μια ελληνική φρεγάτα του κόστους της Belh@rra. Η απέναντι πλευρά θα μπορούσε να συγκεντρώσει στο σημείο πλήθος από τα “αναλώσιμης αξίας” πολεμικά της, ή εκείνο το “σύννεφο” των μικρών περιπολικών που με τόση ευκολία πλέον ναυπηγεί και εξάγει. Σε μια τέτοια περίπτωση η μόνη δυνατότητα της Ελλάδας θα ήταν η απειλή γενίκευσης του πολέμου. Στην ουσία δηλαδή η χώρα θα έχει χάσει την δυνατότητα κλιμακωτής αντίδρασης.


Τα “μαγικά” πλοία


Η ιδέα των ακριβών “μαγικών” πλοίων έχει πολλές φορές γοητεύσει ναυαρχεία και κυβερνήσεις. Αυτού του είδους τα πλοία αποδείχθηκαν αναποτελεσματικό, να μην πούμε άχρηστο, όπλο. Οι στόλοι των Ντρέντνωτ πολέμησαν μόνο μια φορά σε όλον τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο και εκεί πάλι, στην Γιουτλάνδη, το κύριο μέλημα ήταν η αποφυγή της μάχης: ήταν πολύ ακριβά για να χαθούν. Το ίδιο με την κλάση Βίσμαρκ, ή με εκείνα τα τέρατα τύπου Γιαμάτο. Τα αμερικάνικα Αϊόβα τελικά χρησίμευσαν μόνο ως παράκτιες πυροβολαρχίες, αποστολή που μπορούσε επάξια να εκτελέσει το πιο γηραιό και ταλαιπωρημένο θωρηκτό του αμερικανικού οπλοστασίου.


Οι δε Belh@rra δεν είναι ακριβώς “μαγικών δυνατοτήτων” πλοίο. Δεν έπεσε, ακόμα, στο μαγικό φίλτρο του Πανοραμίξ! Σε τελευταία ανάλυση είναι μόνο 4.500 τόνων. Τα TF-2000 της γείτονος ξεκίνησαν τον σχεδιασμό τους στους 7.000 τόνους, σήμερα βρίσκονται στους 8.500 και βαδίζουν προς τους 10.000. Θα πλέουν δε στις θάλασσες μερικούς μήνες μετά τις Belh@rra και θα είναι, ως προς τον αριθμό, οκτώ. Οι ναυτικοί ανταγωνισμοί είναι, το γνωρίζουμε, υπόθεση οικονομικών μεγεθών.


Παρά τα πρόσφατα αιτήματα της Τουρκίας στις ΗΠΑ για απόκτηση 40 νέων F-16 της πιο εξελιγμένης εκδοχής και την αναβάθμιση άλλων 80, οι ελληνικές επενδύσεις στην αεροπορία δημιουργούν την εντύπωση, αν όχι υπεροχής, τουλάχιστον μεγάλων, συγκριτικά, δυνατοτήτων. Αλλά και σε αυτόν τον κλάδο παρατηρούμε το ίδιο πρόβλημα. Η Ελλάδα επενδύει σε “μαγικά” όπλα: στα 18+6 Rafale. Η δε Τουρκία επενδύει σε πλέγματα, σε συνδυασμό όπλων, δημιουργώντας ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων.


Πρώτον, καλύπτει το πιθανό πεδίο αναμέτρησης, το Αιγαίο και τον μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας χώρο, με ένα ικανό αντιαεροπορικό σύστημα, τους S-400. Με άκρως επικίνδυνη εμβέλεια των 200+ χλμ και κλιμακούμενες δυνατότητες σε μικρότερες αποστάσεις, το σύστημα αυτό δημιουργεί ζώνες υψηλού κινδύνου για οποιοδήποτε τύπο αεροπλάνου.

Δεύτερον, χρησιμοποιεί σε ολοένα και μεγαλύτερη κλίμακα μη επανδρωμένα οχήματα, πολλαπλασιάζοντας στόχους, απειλές και δυνατότητες κρούσης.

Τρίτον, αναπτύσσει βαλλιστικούς πυραύλους μεγάλης εμβέλειας, σε τρόπο ώστε να μπορεί να πλήξει στόχους, χωρίς να θέσει σε κίνδυνο τα αεροπλάνα της.

Τα όπλα που χρειάζονται


Με την μεθοδικότητα που ακολουθεί στις εξοπλιστικές λογικές της, η Τουρκία έχει δυνατότητες, εκτός από την επιλογή του σημείου έντασης, της λελογισμένης κλιμάκωσης και της εκ των προτέρων ακύρωσης των αντιδράσεων του αντιπάλου. Όπως ακριβώς συμβαίνει με τις φρεγάτες Belh@rra, που είναι υποχρεωμένες να παρακολουθούν από μεγάλη απόσταση τα δρώμενα στο ανατολικό Αιγαίο (λόγου χάρη) έτσι και τα πολύ ακριβά Rafale, είναι αμφίβολο εάν μπορούν ακίνδυνα να δράσουν στις ίδιες περιοχές.


Αντίθετα η γειτονική δύναμη μπορεί να πλήξει στόχους στρατηγικούς ή τακτικούς σχεδόν ακίνδυνα χρησιμοποιώντας, είτε μη επανδρωμένους φορείς, ή βαλλιστικούς πυραύλους. Τομείς στους οποίους η Ελλάδα απλά δεν υπάρχει. Θα το πούμε για μια ακόμα φορά. Η αντιμετώπιση των απειλών που προέρχονται από γειτονική χώρα, πολύ πιο ισχυρή δημογραφικά και οικονομικά και με γεωγραφικό επιπλέον πλεονέκτημα, δεν γίνεται με “μαγικά” πανάκριβα όπλα.


Γίνεται με όπλα που απειλούν να προκαλέσουν πολύ μεγαλύτερο κόστος από όσο τα ίδια κοστίζουν και που αποτρέπουν την εχθρική επίθεση ακριβώς λόγω του κόστους που προκαλούν στον αντίπαλο, όταν αυτό είναι μεγαλύτερο από τα τυχόν οφέλη που αυτός θα αποκομίσει. Δεν είναι τα πανάκριβα Rafale και οι εκτός λογικής κόστους Belh@rra που θα πετύχουν αυτό το αποτέλεσμα, ακόμα και στην περίπτωση που θα βρεθεί πολιτική και στρατιωτική ηγεσία να τα “θυσιάσει” στον βωμό της υπεράσπισης επικράτειας και κυριαρχίας.


Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Radical Subject

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Radical Subject: Radical Subject, Alexander Dougin There are four types of men, according to Martin Heidegger: The simple and ignorant people , who can’t...

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Modernization without Westernization

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Modernization without Westernization: Alexander Dugin Translator: Jafe Arnold Chapter 7 from The Russian Thing Vol. 1 (Arktogeya, Moscow: 2001) The Third Position In Samuel ...

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Δεν είναι ο φασισμός, ηλίθιε !

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Δεν είναι ο φασισμός, ηλίθιε !: Ας αρχίσουμε με το κλισέ: Την ιστορία τη γράφουν οι νικητές. Οι νικητές, επίσης, καθορίζουν τις οικονομικές πολιτικές, την επικρατούσα ηθ...

The irresistible rise of the civilisation-state


Western liberalism has no answer to assertive powers that take pride in their cultural roots

BY ARIS ROUSSINOS


In any case, even within the American empire, the collapse of US power abroad and the growing disfavour with which European civilisation is held in the United States itself do not bode well for the longterm survival of a coherent Western civilisation. If the West, like liberalism, is at this stage merely a justifying ideology for the American empire, then we will be forced to replace it with something else soon enough. It is precisely this problem of determining what that replacement will be that will define Britain and Europe’s politics for the rest of our lifetimes. Europe’s ageing liberal ideologues, the fading 1968 generation which has dominated our politics for so long, do not appear to have answers for these questions; indeed, they do not even seem to realise, even now, that these questions exist. 


It is only when we see Macron struggling to rally European civilisation for the coming age of empires, or observe European strongmen like Viktor Orban, hailed by many Anglo-Saxon conservatives as the saviour of Western civilisation, railing against the West with all the passion and fury of an anti-colonial revolutionary, that we see glimpses of a future stranger and more complex than our current political discourse allows. When we see Poland mandating the study of Latin in schools to imbue pupils with an understanding of “the Latin roots of our civilisation,” or the young rising star of the Dutch radical right Thierry Baudet asserting that we are living through a “European spring,” “contradictory to the political spectrum that has dominated the West since the French Revolution,” which will “change the direction that all our countries are going to take in the coming two generations,” we discern, just as we do in the BLM protests or the spread of the American social justice faith in our streets and universities, the political battlegrounds of Europe’s future.


The most perceptive critique of Huntington’s civilisational thesis was always that the bloodiest confrontations were within civilisations and not between them. In the new age of the civilisation-state, perhaps the greatest challenge to our social harmony will come not from the challengers beyond our cultural borders, but from the battle within them to define who and what they defend.

Ο αντι-κομμουνισμός και ο αντι-φασισμός είναι εργαλεία του καπιταλισμού

 

Αλεξάντερ Ντούγκιν


· Στη μετασοβιετική περίοδο, ο κομμουνισμός πέρασε διάφορα στάδια στην κοινωνία μας. Πρώτον, μετά την πτώση της ΕΣΣΔ, υπήρχαν μαρξιστικοί κύκλοι που είχαν ακόμη αδράνεια (κεκτημένη ταχύτητα), οι οποίοι δεν παραδόθηκαν, πιστεύοντας ότι η καταστροφή ήταν προσωρινή. Σε αυτή την παθητική στάση, μια αναποφάσιστη και κομφορμιστική νοσταλγία έγινε μια μορφή αυτοκτονίας και οδήγησε στην εξαφάνισή τους. Υπήρχαν επίσης ριζοσπαστικοί κομμουνιστές τη δεκαετία του '90 που προσπάθησαν να συγκεντρωθούν - ανάμεσά τους υπήρξαν παθιασμένοι άνθρωποι που δεν ήταν σημαντικοί κατά τη διάρκεια της ίδιας της ΕΣΣΔ, αλλά τη δεκαετία του '90 αποδείχθηκαν έντιμοι άνθρωποι με ακεραιότητα - αλλά σταδιακά έπαψαν κι αυτοί να υπάρχουν. Για λίγο στη Ρωσία, μείναμε χωρίς κομμουνιστές.


· Αλλά πρόσφατα, άρχισαν να σχηματίζονται νέες αριστερές ομάδες – τις περισσότερες φορές δεν είχαν καμία σχέση με την ΕΣΣΔ, δηλαδή ήταν κομμουνιστές αλλά όχι από τη σοβιετική αδράνεια, αλλά ως αποτέλεσμα των δικών τους λόγων.


· Ο κομμουνισμός αντιπροσώπευε το δυαδικό σύστημα ενός σοβαρού γεωπολιτικού παράγοντα - της ΕΣΣΔ, συν την κομμουνιστική Κίνα και άλλες σοσιαλιστικές χώρες. Ο κομμουνισμός ήταν σε αντίθεση με τον καπιταλισμό και αυτή η αντίθεση επιβεβαιώθηκε από την εξουσία, τη διπλωματία και το έδαφος. Αλλά το 1991, όλα κατέρρευσαν.


· Αυτό οδήγησε σε μια θεμελιώδη αλλαγή στο καθεστώς της αριστεράς - αν πριν από το 1991 ένας κομμουνιστής μπορούσε να βασιστεί στο γεωπολιτικό δυναμικό της ΕΣΣΔ, τότε μετά το 1991 ο κομμουνισμός μετατράπηκε σε μια ορισμένη τάση, ένα κοινωνικό κίνημα που είχε χάσει το συστατικό του. Έχει γίνει ένα χαλαρό και λιγότερο κατανοητό φαινόμενο. Ιστορικά, το τέλος της ΕΣΣΔ ήταν το τέλος ενός διπολικού ιδεολογικού αγώνα.


 · Μετά το 1991, χρησιμοποιούνται συχνά ως καρύκευμα για πιάτα που παρασκευάζονται από φιλελεύθερους για να αντισταθούν στην εθνική αναγέννηση. Η ίδια λειτουργία με τους φασίστες μετά το 1945, οι οποίοι έγιναν όργανο μιας φιλελεύθερης στρατηγικής. Οι φασίστες επιτίθενται στους «κομμουνιστές» ή υποστηρίζουν τον αυτονομισμό σε μεμονωμένες χώρες. Οι κομμουνιστές απέκτησαν σημασία από τους φιλελεύθερους να πολεμήσουν τους «φασίστες». Σήμερα, μιλώντας για τον αγώνα των κομμουνιστών ενάντια στους φασίστες, μιλάμε για τη στρατηγική των φιλελεύθερων, που τους χρησιμοποιούν στα μνημοκεντρικά τους σχέδια.


· Κίνδυνος για την ανθρωπότητα είναι ο Φιλελευθερισμός*. Είναι ο εχθρός της αριστεράς και της δεξιάς - και αν η αριστερά και η δεξιά πολεμούν τον φιλελευθερισμό, μπορούν να είναι πραγματικά αριστεροί ή δεξιοί. Εάν ο αντιφασισμός γίνεται το κύριο πράγμα για την αριστερά και ο αντικομμουνισμός είναι το κύριο πράγμα για τη δεξιά, τότε έχουμε να κάνουμε με τα εργαλεία του συστήματος. Αυτά είναι θεάματα προσομοίωσης (simulacra: φαντάσματα, είδωλα) που δουλεύουν για τον Σόρος.


· Ο φιλελευθερισμός κυριαρχεί σήμερα. Πρέπει να καταλάβουμε ότι αυτός είναι ο εχθρός μας, και εφόσον δεν συνθλίβεται, είναι το αντικείμενο του κοινού μας αγώνα.


 *η ιδεολογία του καπιταλισμού υπό συνθήκες ύστερου και μετα μοντερνισμού (νεωτερικότητας)


http://4pt.su/en/content/anti-communism-and-anti-fascism-are-tools-capitalism


Πολλοί Εχθροί Μεγάλη Τιμή: Άρθρο του Άρη Αρίωνος για τα γεγονότα της Σταυρούπολη


Άρης Αρίων


από τον Μαύρο Κρίνο


Ήδη εγράφησαν και ελέχθησαν τόσα πολλά για τα γεγονότα στο 1o  και 2ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, όπου είναι περιττό να υπεισέλθω σε μια ανούσια λεπτομερή επανάληψη λίγο ή πολύ γνωστών στοιχείων. Γι' αυτό, στον απόηχο των γεγονότων της Σταυρούπολης Θεσσαλονίκης, θα προβώ σε μια συνοπτική αναφορά.


Γεγονότα, διαπιστώσεις και παραδειγματισμός:


Πρόσχημα, η δήθεν "επίθεση" κάποιων μαθητών των ΕΠΑΛ Σταυρούπολης σε Κνίτες φοιτητές που μοίραζαν φυλλάδια, προκειμένου να έχουν δικαιολογία οι κινητοποιήσεις των αριστερών κομματικών προβάτων της διεθνούς καπιταλιστικής άρχουσας ελίτ. Ασφαλώς, δεν γίνονται ολόκληρες οργανωμένες πορείες από το ΚΚΕ ΑΕ και την ΑΝΤΙΦΑ του Τζωρτζ Σόρος, γιατί απλά έτυχε να γίνει κάποιος τσαμπουκάς από κάποιους μαθητές που δεν γούσταραν, οι Κνίτες να προπαγανδίζουν παρανόμως έξω από το σχολείο τους.


Είναι προφανές, ότι οι ρουφιάνοι του αστικού καθεστώτος είχαν εντοπίσει ότι υπήρχαν ομάδες πατριωτών και εθνικιστών στο 1ο και 2ο λύκειο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης που τους χάλαγαν την συνταγή, τουτέστιν, τα ανθελληνικά τσοπανόσκυλα της νεοταξικής νατοϊκής αριστεράς αδυνατούσαν να στρατολογήσουν μαθητές στα κομματικά τους μαντριά.


Όπως γνωρίζουμε η συντριπτική πλειοψηφία που πηγαίνουν στα ΕΠΑΛ, προέρχονται από οικογένειες με χαμηλό οικονομικό εισόδημα, ενώ οι γονείς τους αγωνίζονται και εργάζονται σκληρά για να μπορέσουν να βγάλουν τα αναγκαία προς το ζειν και να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους. Με δυο λόγια είναι φτωχοί προλετάριοι και όχι εύποροι μπουρζουάδες.


Πέραν τούτου, μεγάλο μέρος αυτών των μαθητών προέρχεται από ομογενείς και ξένους μετανάστες (Λευκούς Ευρωπαίους) από χώρες του πρώην σιδηρούν παραπετάσματος της Ανατολικής Ευρώπης και της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο το δημοσίευμα του «Πρώτου Θέματος» με τίτλο ‘’Τι τρέχει στην Σταυρούπολη: Από «κόκκινο κάστρο», μαύρος θύλακας;’’ που δείχνει την έντονη αγωνία κάποιων να μην ζήσουν κάποιον μελλοντικό εθνικό και ταξικό πολιτικό εφιάλτη καθώς και η προσπάθεια της Λιάνας Κανέλλη του ΚΚΕ να θολώσει τα νερά με την αναφορά της στην αγωνιστική συλλογικότητα «Propatria» και την σ.ο. του «Μαύρου Κρίνου» την 7η Οκτωβρίου 2021 σε εκπομπή της κρατικής τηλεόρασης προκαλώντας τον γέλωτα στους νοήμονες τηλεθεατές ...


Μαθήματα πατριωτισμού, πολιτικής ιστορίας και κοινωνικής δικαιοσύνης δεν θα δεχτούμε από την κυρία Κανέλλη, που είχε παραλάβει παλαιότερα το βραβείο «Ιπεκτσί» ενώ ως πρώτη παρουσιάστρια δελτίου ειδήσεων της 21ης Απριλίου όφειλε να γνωρίζει ότι όταν κατηγορεί κάποιος έναν πολιτικό αντίπαλο δημοσίως οφείλει να δεχτεί και την ανάλογη απάντηση, εκτός αν θέλει να μας οδηγήσει στα κρατητήρια της κυβερνητικής KGB με συνοπτικές διαδικασίες όπως έκανε το ίνδαλμα της ο Λαβρέντι Μπέρια στα χρόνια της παντοδυναμίας του.


Οι μαθητές πριν από λίγα μόλις χρόνια διαδήλωσαν μαζικά βροντοφωνάζοντας "Η Μακεδονία είναι Ελλάς". Η συγκεκριμένη πορεία έγινε λοιπόν για όλους τους ανωτέρω λόγους με σκοπό την άσκηση ωμής βίας και απροκάλυπτης τρομοκρατίας εναντίον των ανήλικων μαθητών, προκειμένου να κατασταλεί κάθε αυτόνομη εθνικιστική αντίσταση και για να "παραδειγματιστούν" και οι μαθητές άλλων σχολείων.


Όμως τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα ήθελαν. Όχι μόνο δεν επέτυχαν τον εκφοβισμό των εθνικιστών μαθητών, αλλά οι μαθητές πέρασαν δυναμικά στην αντεπίθεση και έκαναν τα οργανωμένα αριστερά πιόνια να τραπούν σε άτακτη φυγή ουρλιάζοντας για βοήθεια και συνδρομή της ελ.ας. Μετά τα επεισόδια της πρώτης ημέρας, το διεφθαρμένο κατοχικό κατεστημένο, αποφάσισε να μετατρέψει "τα επεισόδια/κρίση" σε "ευκαιρία" για δημοσιότητα, αστυνομική και δικαστική καταστολή των αδούλωτων εθνικιστών μαθητών, και αντιφασιστική/αντιναζιστική υστερία καθώς και για ξεθάψιμο του νεκρού (;) ακροδεξιού μορφώματος της ΧΑ από την πολιτική ΜΕΘ του συστήματος.


Σε αυτό το θέατρο, συμμετείχαν όλα τα ΜΜΕ, οι μηχανισμοί του κατοχικού κράτους (αστυνομία, υπουργείο παιδείας, υπουργείο δικαιοσύνης και η γνωστή ΠτΔ) και όλα τα κόμματα συμπεριλαμβανομένου του Βελόπουλου, ο οποίος αναίσχυντα αποκάλεσε τους μαθητές στη Βουλή ως "ναζισταριά", ας το θυμάται αυτό κάποιος έμπορος ιδεών δήθεν radical και γνωστός συκοφάντης του διαδικτύου που είχε βγάλει με το δεξί του χέρι και χαμογελαστός μάλιστα μια αλησμόνητη φωτογραφία ...!


Έτσι λοιπόν, η αστυνομία δεν διέλυσε τις επόμενες ημέρες τις παράνομες πορείες τραμπούκων, οι οποίοι σε δημόσια θέα έφεραν κράνη, ρόπαλα, και οι οποίοι εκστόμισαν απάνθρωπη ρητορική μίσους για χαντάκια και πηγάδες εναντίον ανήλικων μαθητών και μάλιστα προέβησαν σε βιαιότητες. Φυσικά, η αστυνομία δεν απέκλεισε τους δρόμους γύρω από τα εν λόγω ΕΠΑΛ. Έτσι ώστε, οι επίδοξοι κατευθυνόμενοι κομμουνιστές να έχουν ελεύθερη πρόσβαση σε αυτά. Η αστυνομία όλες τις ημέρες των επεισοδίων εμφανίστηκε κατόπιν εορτής και όπως ήταν αναμενόμενο δεν συνέλαβε κανέναν από τους κυρίους της ΚΝΕ και της antifa.


Τα λαμόγια του συστήματος, τα είχαν υπολογίσει όλα, εκτός από την αδάμαστη θέληση και την ακλόνητη αποφασιστικότητα της νιότης που ήταν έτοιμη να πολεμήσει σώμα με σώμα για να προασπίσει το ιδανικό της ελευθερίας και της πατρίδας. Το τι συνέβη τις επόμενες ημέρες το γνωρίζουμε όλοι και έλαβε τεράστια δημοσιότητα. Οι νέοι του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, που δεν είχαν διαβάσει Carl Philipp Gottlieb von Clausewitz ούτε καν τον «Τσελεμεντέ του Αναρχικού» ...  για να γνωρίζουν ότι "η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση", το έκαναν πράξη.


Οι μαθητές, έδρασαν αυτόνομα (χωρίς να είναι καπελωμένοι από κάποιο κομματομάγαζο), αυθόρμητα, ενωμένοι με συντροφικότητα και εφάρμοσαν στην πράξη την ιδεολογία του "Ριζοσπαστικού Εθνικισμού" και όλες τις ημέρες επιτέθηκαν με γενναιότητα και νίκησαν τους θρασύδειλους παρακρατικούς αριστερούς μπουρζουάδες. Λαμπρό παράδειγμα προς μίμηση, οι ανδρειωμένοι εθνικιστές μαθητές του 1ου και 2ου ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης για τους μαθητές όλων των σχολείων, αλλά και για όλους μας!


Υ.Γ. Δεν αναφέρθηκα ιδιαιτέρως στην ιταμή και άνανδρη επίθεση από τα ΜΜΕ εναντίον ανήλικων μαθητών. Τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται. Εν πάση περιπτώσει, δεν αποκλείω το ενδεχόμενο ορισμένοι εκ των εθνικιστών μαθητών να είναι Φασιστές ή Εθνικοσοσιαλιστές διόλου κατακριτέον. Κατακριτέον και απορριπτέον είναι η φαύλη κομματοκρατία και η επιβολή ιδεών μέσω βίας και τρομοκρατίας είτε βιολογικής ή και ψυχολογικής.

Επανάσταση στην τέχνη του Πολέμου


Του Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου

7 Οκτωβρίου 2021


Δεν είδαμε επίσης πουθενά να παίρνει κανείς από τους αρμόδιους, τους πολιτικούς ή τους ειδικούς, υπόψιν του στην Ελλάδα τη θυελλώδη τεχνολογική επανάσταση και τις ανατρεπτικές επιπτώσεις της στην τέχνη του πολέμου, που έχει αρχίσει εδώ και τέσσερις δεκαετίες, όταν οι αντιαεροπορικοί Stinger άρχισαν να κατεβάζουν πανάκριβα ελικόπτερα και αεροπλάνα. Αυτής της επανάστασης είδαμε το αποτέλεσμα πρόσφατα, όταν λίγα drones και μερικοί πύραυλοι Κρουζ εξουδετέρωσαν όλα τα πανάκριβα αντιαεροπορικά και αντιπυραυλικά συστήματα και τα F-16 της Σαουδικής Αραβίας ανατινάζοντας τις μισές εγκαταστάσεις της Αράμκο. Και τα drones των ενεργούντων από κοινού Ισραήλ και Τουρκίας (ας τα βλέπουν αυτά να μας τα εξηγήσουν οι αναρίθμητοι διαφημιστές της ελληνο-ισραηλινής “συμμαχίας”), έδωσαν μια διαφορετικά αδύνατη νίκη των Αζέρων επί των Αρμενίων (που έσπευσε μάλιστα να χαιρετίσει, αν είναι δυνατόν, ο Πρέσβης στο Μπακού μιας ασυνάρτητης Ελλάδα).


Η Τουρκία έχει κάνει κολοσσιαία πρόοδο και στην ανάπτυξη δικής της πολεμικής βιομηχανίας και στα drones.


Ίσως εκεί, στην ανάπτυξη μικρών ευφυών οπλικών συστημάτων, δυνάμενων να κατασκευασθούν στην ίδια τη χώρα, ακόμα και με υλικά του εμπορίου, πρέπει να κατευθυνθεί η αιχμή της ελληνικής αμυντικής προσπάθειας πριν είναι αργά, όπως και στην απόκτηση όπλων στρατηγικού χαρακτήρα, ικανών να επιφέρουν στον αντίπαλο απαράδεκτο κόστος και επομένως να τον αποτρέψουν από τον πειρασμό μιας επίθεσης.


Φυσικά χρειάζονται και παραδοσιακές μεγάλες πλατφόρμες. Αλλά δεν θα μπορέσει η Ελλάδα να αντέξει τέτοιον ανταγωνισμό εξοπλισμών με την Τουρκία, προκύπτει κατά συνέπεια ακόμα ένας πολύ σοβαρός λόγος να αρχίσει να σκέφτεται αντισυμβατικά.


Μια άλλη ιδέα είναι ότι η προβολή ισχύος στην Ανατολική Μεσόγειο εξυπηρετεί ενδεχομένως τις ελληνικές διεκδικήσεις στην περιοχή. Αλλά οι διεκδικήσεις αυτές είναι ανέφικτες και πολύ καλώς έκανε η κυβέρνηση και τις εγκατέλειψε σχεδόν επισήμως. Πολλοί βεβαίως υποπτεύονται την κυβέρνηση ότι θέλει να κάνει απαράδεκτες παραχωρήσεις στην Τουρκία στο Αιγαίο. Καλώς την υποπτεύονται και καλώς το λένε, γιατί έτσι τη δυσκολεύουν να τις κάνει. Το να μην κάνουμε όμως παραχωρήσεις στο Αιγαίο δεν σημαίνει να πάμε να κάνουμε τυχοδιωκτισμούς στην Ανατολική Μεσόγειο, υπογράφοντας συμφωνίες για αγωγούς που δεν θα γίνουν ποτέ, αλλά που μπορούν να μας φέρουν, όπως και μας έφεραν, στα πρόθυρα σύγκρουσης, για λογαριασμό ενδιαφερομένων τρίτων δυνάμεων. Ούτε να ελπίζουμε στα σοβαρά σε μια ΑΟΖ επί τη βάσει της “μέσης γραμμής” που δεν είναι το μόνο κριτήριο της Σύμβασης του Μοντέγκο Μπέι και την οποία απέφυγε και η ίδια η Ελλάδα να αποδώσει στον εαυτό της (συμφωνία με την Αίγυπτο)!


Ελπίζουμε ότι οι αρμόδιοι θα μας διαφωτίσουν επί αυτών των ζητημάτων.

Το παραμύθι της σύνδεσης της Εθνικής Άμυνας με την περίφημη Παραγωγική Ανασυγκρότηση


Την Παραγωγική Ανασυγκρότηση που τελικά δεν θα 'ρθει ούτε με της Μπελαρά και καλά. Γιατί δήθεν μας στριμώχνει ο χρόνος, αλλιωώς θα συναρμολογούνταν στα ελληνικά ναυπηγεία. 



Και γιατί Μπελαρά με 5+ δις κι όχι S400 με δύο; 


Γιατί το πρώτο είναι επιθετικό όπλο και - ααν και εφοόσον πλήρως εξοπλισμένο - θα μπορεί να χτυπάει βαθειά μέσ' την Τουρκιά, απειλώντας την μη τυχόν και φύγει οριστικά από το δυτικό μαντρί. Ενώ το δεύτερο αμυντικό και αφορά και ( θα μπορούσε να ) εξυπηρετεί τα αμυντικά συμφέροντα του Ελληνικού Λαού και μόνο, ανεξάρτητα από το σε ποιό μαντρί ανήκει η Τουρκία.


Η ψηλομύτικη νοοτροπία της ελληνικής ελίτ


Και άντε και καλά μας πιέζει ο χρόνος και δεν προλαβαίνουμε να αξιοποιήσουμε τα τρία δις για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της χώρας μέσω της Αμυντικής Βιομηχανίας και των Ναυπηγείων. Μα η περίφημη Παραγωγική Ανασυγκρότηση δεν είναι κάτι που μπορεί να ξεκινήσει με την εξεζητημένη υψηλή τεχνολογία των προηγμένων σύγχρονων αμυντικών συστημάτων. Η Παραγωγική Ανασυγκρότηση ξεκινά με την Αγρο-Διατροφική Αυτάρκεια. 


Ζήτησε η ελληνική κυβέρνηση τη συνεργασία της Γαλλίας για την παραγωγική ανασυγκρότηση της Ελληνικής Υπαίθρου με βάση το μοντέλο της εύρωστης αγροτικής τάξης των Γάλλων αγροτών και των πλήρως ανεπτυγμένων αγροκτημάτων τους; Ζήτησε τεχνογνωσία για τα αμπέλια, τις λεβάντες, την κτηνοτροφία, την τυροκομεία; Ζήτησε έστω να καθιερωθεί ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα εποχικής απασχόλησης νέων Ελλήνων στην συγκομιδή των γαλλικών προϊόντων ή αυτά είναι μπανάλ, "μπας κλας", για Αλβανούς και λοιπούς Βαλκάνιους; Μήπως ζήτησε κάποιο πρόγραμμα παροχής υποτροφιών τότε; Μπα; Μήπως τότε έκλεισε κάποια συμφωνία εξαγωγής ελληνικών προϊόντων στη Γαλλία; Μήπως ζήτησε μια κάποια μεσολάβηση του Μακρόν στην Ευρώπη για χαλάρωση της (μετά)μνημονιακής οικονομικής πολιτικής; Επιστροφή Αρχαιοτήτων; 


Μήπως στις συμφωνίες με το Ισραήλ είχαν συμπεριλάβει μεταφορά τεχνογνωσίας αφαλάτωσης θαλασσινού νερού προς την Ελλάδα από τους Ισραηλινούς; Δεν είναι το νερό γεωστρατηγικής σημασίας; Μήπως μεταφορά τεχνογνωσίας εντατικής θερμοκηπιακής υδροπονικής καλλιέργειας; Το Ισραήλ με έκταση σαν την Πελοπόννησο και αγροτική παραγωγή υπερδιπλάσια και βάλε της Ελλάδας... Δεν είναι αυτό το περίφημο Ισραηλινό μοντέλο που θέλουμε να μιμηθούμε;


Στενάζουν οι Έλληνες Αγρότες - ό,τι απέμεινε - και κυρίως της Βορείου Ελλάδος από το εμπάργκο στην Ρωσία, που στην ουσία είναι εμπάργκο κατά των ελληνικών και κυρίως βορειοελλαδικών προϊόντων, μιας και η Ρωσία ήταν η κύρια αγορά τους. Μήπως τώρα που θα δώσουμε τα 5+ δις για να αμυνθούμε και καλά από την τουρκική επιθετικότητα θα πάψουν να αγοράζουν οι Τούρκοι έμποροι κοψωχρονιά τα βορειοελλαδικά αγροτικά προϊόντα για τα μεταπουλήσουν στην Ρωσία, εισπράττοντας την εμπορική υπεραξία αντί των Ελλήνων; Αν παίρναμε τους S400 θα μπορούσαμε να τους ξεπληρώσουμε εν μέρει και σε αγροτικά προϊόντα...


Υπάρχει άλλο κράτος της Ευρώπης, πέραν της Ελλάδας, που να μην δέχτηκε ποτέ επίθεση από την Ρωσία (ή την Σοβιετία) και να την αντιμετωπίζει σαν προαιώνιο εχθρό, όπως οι χώρες της Βαλτικής, όταν ακόμα και η Ουγγαρία - για να μη μιλήσουμε για την ίδια την γερμανία... - έχει εξομαλύνει τις σχέσεις της; Μετά σας φταίει ο Ντούγκιν και ο ευρασιατικός φίλο-τουρανισμός του! Λες και ο Ελληνισμός δεν αφομοίωσε αμέτρητα ευρασιαρικά κύματα τουρανο-αλταικών συμπεριλαμβανομένων. Πώς είπατε; Συμμαχία με την Ρωσία θα σήμαινε συμμαχία και με την Τουρκία; Γιατί τώρα η Τουρκία τί είναι; Γιατί είναι προτιμότερα 5+ δις στην Γαλλία, χωρίς παραγωγική ανασυγκρότηση, για να απειλεί τους Τούρκους μη τυχόν και φύγουν από το μαντρί κι όχι 2 δις στην Ρωσία και με αγροτικές εξαγωγές για να εξισορροπεί και να συγκρατεί τους Τούρκους;


Και για να επιστρέψουμε στον υπεροπτικό σνομπισμό της ελληνικής ελίτ. Το ότι αυτή δεν εκπροσωπεί τον Ελληνικό Λαό παρά μονάχα τον εαυτό της φαίνεται από την αμυντική της νοοτροπία: Αγορά πανάκριβων οπλικών συστημάτων που μοιάζουν περισσότερο με γεωστρατηγική φορουποτέλεια παρά με Αμυντική Στρατηγική.


Το μοντέλο της Χεζμπολάχ το σκέφτηκαν ποτέ;


Το μοντέλο του πιο αδύναμου που Αντιστέκεται στον πιο ισχυρό; Έχει η Χεζμπολάχ πέντε δισεκατομμυριάκια στην άκρη για το αμυντικό της μπάτζετ ή το μοντέλο της στηρίζεται στην Παλλαϊκή Άμυνα - Ολική Κινητοποιήση, μια Οργανική δλδ σύνδεση των Παραγωγικών Δυνάμεων της Κοινωνίας (ή και των Κοινοτήτων) με τις Ένοπλες Δυνάμεις και τα οπλικά συστήματα τεχνολογίας αιχμής μεν "αντάρτικα" και οικονομικότερα δε; Μάλλον Όχι. Γιατί ένα τέτοιο μοντέλο απαιτεί ριζικό επαναπροσδιορισμό των πάντων. Της ίδιας της κυρίαρχης κουλτούρας και νοοτροπίας που διέπει την ελληνική κοινωνία, διαρκώς αναπλασόμενη κατ' εικόνα και ομοίωση της ομώνυμης ελίτ και τη ροπή της προς τη σήψη.

Παραγωγική Ανασυγκρότηση; Παλλαϊκή Άμυνα; Αγρο-Διατροφική Αυτάρκεια; Επιστροφή στο Εθνικό Νόμισμα; Εθνική Ανεξαρτησία; Λαϊκή Κυριαρχία;  Πού ζεις ρε φίλε; Θα μας πάτε 500 χρόνια πίσω. Δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε Άϊφον...

Πόσο μάλλον όταν οι δυνατότητες της Ελλάδας είναι, θεωρητικά τουλάχιστον, αρκετά ευρύτερες της λιβανέζικης αντιστασιακής οργάνωσης και θα μπορούσε να συνδυάσει S400 και Παλλαϊκή Άμυνα. Ή μήπως δεν είναι; Γιατί στην πραγματικότητα η λιβανέζικη αντιστασιακή οργάνωση είναι πιο ανεξάρτητη Πολιτική Οντότητα από την Ελληνική Δημοκρατία;






Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Ο πιο δυστυχισμένος λαός της Ευρώπης

Ρήγας Ακραίος ~ Άναρχο Εθνίκι: Ο πιο δυστυχισμένος λαός της Ευρώπης: Αλαίν Ντε Μπενουά "Οι Έλληνες είναι σήμερα ίσως ο πιο δυστυχισμένος λαός της Ευρώπης. Αυτό μπορεί να είναι και ο λόγος που θα είναι ο...

Οικονομικός νόμος του γερμανικού σοσιαλισμού: η Παραχώρηση.


{στμ.: και πάλι ο στρασσερισμός θυμίζει Βυζάντιο...}




Otto Strasser



Η ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ (*) Η διαφορά (μεταξύ του γερμανικού σοσιαλισμού και του μαρξισμού) βασίζεται στην (συντηρητική) άποψη μας για τη (γερμανική) φύση των ανθρώπων.


Η βιολογική και ιστορική εμπειρία αποκλείει τη δυνατότητα οποιασδήποτε αλλαγής στην ανθρώπινη φύση και ακόμη και την πρόθεση να την αλλάξει. Επομένως, το πολιτικό μας καθήκον είναι να μελετήσουμε την ανθρώπινη φύση, όπως πραγματικά υπάρχει στη γερμανική φόρμα και να αποκαλύψουμε αυτήν τη φύση στους οικονομικούς και κοινωνικούς μας θεσμούς. Δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να επιβάλουμε μια οικονομική θεωρία στους Γερμανούς, αλλά, αντίθετα, πρέπει να συμπεράνουμε μια οικονομική θεωρία από τη φύση των Γερμανών και, πιο συγκεκριμένα, πρέπει επομένως να διαμορφώσουμε ένα οικονομικό σύστημα κάτω από το οποίο οι Γερμανοί μπορούν να ζήσουν και να αναπτυχθούν. (Εάν, στη συνέχεια, αντιμετωπίζουμε αποκλειστικά τους "Γερμανούς", αυτό χρησιμεύει απλώς για να περιορίσουμε το πεδίο μας και όχι να υποθέσουμε υπερβολικά. "


Πρώτα απ 'όλα, λοιπόν, επιμένω ότι ο Γερμανός επιθυμεί το δικό του ιδιόμορφο στυλ, που είναι για ανεξαρτησία, για χαρά στην ευθύνη και για χαρά στη δημιουργία. Η έλλειψη δυνατότητας ικανοποίησης αυτής της επιθυμίας αποτελεί τον πυρήνα της ρίζας, της δυσαρέσκειας, της έλλειψης σκοπού στην ύπαρξη των σημερινών Γερμανών. Με λίγα λόγια, υποφέρει από τον προλεταριακό χαρακτήρα της ζωής του, την έλλειψη ιδιοκτησίας του, την απελπιστική προοπτική των γηρατειών του και την εξάρτηση του παρόντος.


Η αποπρολεταριοποίηση των Γερμανών πρέπει επομένως να είναι το κύριο καθήκον του γερμανικού σοσιαλισμού.


Αυτή η αποπρολεταριοποίηση είναι δυνατή μόνο με την παράδοση ιδιοκτησίας σε κάθε Γερμανό. Τίποτα εκτός από τα υπάρχοντα κάποιου δεν μπορεί να δώσει αυτήν την ανεξαρτησία της σκέψης και της ανάπτυξης, εκείνο το σημάδι της δημιουργικής ενέργειας και εκείνη την εμπειρία του αισθήματος ευθύνης που μπορεί ουσιαστικά και πραγματικά να ικανοποιήσει έναν Γερμανό.


Αυτό μας οδηγεί σε δύο αντιφατικά φαινομενικά  απαιτήσεις του γερμανικού σοσιαλισμού: (1) Κανένας Γερμανός δεν θα πρέπει πλέον να έχει ιδιωτική ιδιοκτησία της γης, των πρώτων υλών που βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια της γης και γενικά των μέσων παραγωγής ·


(2) Κάθε Γερμανός πρέπει να έχει τα ίδια πράγματα. 


Η απόδραση από την προφανή αντίφαση μεταξύ αυτών των δύο θεμελιωδών απαιτήσεων του γερμανικού σοσιαλισμού μπορεί να γίνει με κάτι που πρώτοι εμείς υποστηρίξαμε  - την εισαγωγή της «παραχώρησης». Το έθνος, δηλαδή ολόκληρο το σώμα του γερμανικού λαού, η κοινότητα εν γένει, είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης της γης, οι πρώτες ύλες που βρίσκονται κάτω από την επιφάνεια της γης και γενικά τα μέσα παραγωγής, το δικαίωμα εκμετάλλευσης τους πρέπει να απονεμηθεί σε μεμονωμένους Γερμανούς σε "παραχώρηση" ανάλογα με το τι μπορεί να είναι ικανός και άξιος γι 'αυτήν. Για να καταστεί κατανοητό αυτό το αίτημα, πρέπει να διακρίνουμε εν συντομία μεταξύ "ιδιωτικής ιδιοκτησίας" [Eigentum] και "κατοχής" [Besitz].


Έχοντας κάτι στην "ιδιωτική ιδιοκτησία" σημαίνει ότι μπορεί κανείς να κάνει ό, τι του αρέσει, να το πουλήσει, να το καταστρέψει ή να το καταστρέψει κατά βούληση. 


Έχοντας την «κατοχή» ενός πράγματος σημαίνει επικαρπία, δηλαδή, έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει το πράγμα, να το εκμεταλλευτεί, αλλά αυτό υπόκειται στη βούληση και την εποπτεία άλλου, του ουσιαστικού «ιδιοκτήτη», ιδιοκτήτη της «ιδιωτικής περιουσίας» .


Ο ιδιοκτήτης ολόκληρης της γερμανικής εθνικής οικονομίας δεν θα είναι πλέον κανένας άλλος από την κοινότητα γενικά, ολόκληρο το έθνος. Αλλά το έθνος, ή η οργανωτική του μορφή, δεν θα διαχειρίζεται την ίδια την οικονομία. Θα παραδώσει την εθνική οικονομία, κατακερματισμένη και σε «παραχωρήσεις», για εκμετάλλευση από γερμανικά άτομα ή γερμανικές ομάδες.


Η «παραχώρηση» είναι το σύνθημα που αποτελεί τον πυρήνα του γερμανικού σοσιαλισμού.


Τίποτα εκτός από την «παραχώρηση» δεν θα καταστήσει δυνατό αυτόν τον συνδυασμό γενικής ευημερίας με ιδιωτικό πλεονέκτημα, που είναι ένας από τους στόχους του γερμανικού σοσιαλισμού, καθώς ανταποκρίνεται στις αναφαίρετες απαιτήσεις της ανθρώπινης φύσης. Αφόρητο στον ιδιαίτερα ανεπτυγμένο ατομικισμό των Γερμανών (και αναμφίβολα άλλων Ευρωπαίων) θα ήταν οποιοδήποτε οικονομικό ή κοινωνικό σύστημα που θα έπρεπε να παραβιάζει μια γερμανική προσωπική πρωτοβουλία ή να περιορίζει την ελευθερία της.


Το σύντομο διάλειμμα του συστήματος Χίτλερ δεν θα κάνει καμία αλλαγή σε αυτό το θέμα. 


Το μοιραίο ελάττωμα του καπιταλιστικού οικονομικού συστήματος ήταν ότι το αυξανόμενο μονοπώλιο και η γραφειοκρατία των μαζών του έχει εξαλείψει τη δυνατότητα να έχουν τη δική τους ζωή, να προχωρήσουν, να αποκτήσουν αγαθά. Αυτή η «προλεταριοποίηση», με τα τρομερά οικονομικά της φαινόμενα και τα φρικτά πολιτιστικά της ελαττώματα, δεν μπορεί να ξεπεραστεί καθολικεύοντας μια προλεταριακή έλλειψη αγαθών. Η αποπολιτικοποίηση είναι απολύτως απαραίτητη για τη θεραπεία αυτού του καρκίνου της εποχής μας: εννοώ την παραχώρηση αγαθών σε όλα τα μέλη της εργατικής κοινότητας, τόσο ως άτομα όσο και ως ομάδες.



Αυτό θα καταστεί εφικτό από τη «παραχώρηση», η οποία για αιώνες αποτελεί τη νομιμοποιημένη μορφή του γερμανικού και ευρωπαϊκού οικονομικού συστήματος και η οποία, στην καρποφόρα ένταση μεταξύ του κοινοτικού πνεύματος και της ατομικής βούλησης, αντιπροσωπεύει τον γερμανικό και δυτικό τρόπο διαχείρισης των επιχειρήσεων. .


Otto Strasser

 

απόσπασμα από το
: "Germany Tomorrow" - βιβλίο που εκδόθηκε το 1940 (* Χρησιμοποιήσαμε αυθαίρετα τον όρο "Παραχώρηση" για να επαναφέρουμε τη φεουδαρχική έννοια του γερμανικού "Erblehen". Στην αγγλική έκδοση από την οποία προέρχεται η μετάφρασή μας, χρησιμοποιείται ο όρος "Entail".)





Ο ψεύτικος μύθος της προοδευτικής κουλτούρας


«Ο Μουσολίνι και η φιλοσοφία», η σκέψη του Duce ως φυσική και πνευματική επαναστατική ενέργεια.

Ο ψεύτικος μύθος της προοδευτικής κουλτούρας

Το βιβλίο είναι εντυπωσιακό και πολλά πράγματα προκύπτουν από αυτό. Πρώτα απ 'όλα, η μεγάλη δίψα για γνώση και η φανταστική νοημοσύνη, τόσο αναλυτική όσο και συνθετική, του Μουσολίνι, ο οποίος μεταξύ των νεώτερων (στμ των νεώτερων χρόνων) πολιτικών σε αυτό είναι σίγουρα ο καλύτερος μαζί με τον Ναπολέοντα Βοναπάρτη. Εξ ου και ο πολιτιστικός πλούτος και η μεγάλη παγκόσμια ενσυναίσθηση του φασισμού.

Αντιμετωπίζοντας τους επικριτές, εκείνων των καημένων ανθρώπων ότι «ο φασισμός δεν έχει πολιτισμό» και ότι «ο πολιτισμός είναι αριστερός». Τίποτα δεν θα μπορούσε να είναι πιο ψεύτικο: το πρώτο μισό του εικοστού αιώνα γνώριζε παγκοσμίως μόνο δύο πολιτιστικούς κλάδους, μερικές φορές αντιθετικούς, άλλωτε σε συμφωνία: ο φασιστής και ο αντιδραστικός.

Η προοδευτική «κουλτούρα» βρήκε άσυλο στα περιθώρια των κοινωνιολογικών, ψυχολογικών και οικονομικών κατηγοριών, άλλο ακόμη και εκεί ήταν υποδεέστερη. Ήταν μόνο στρατιωτικά που επιβλήθηκε και κυριάρχησε στο δεύτερο μισό του περασμένου αιώνα και παρήγαγε "αποπολιτιστικοποίηση", με κάποιες εσκεμμένες ή αναγκαστικές αιρετικές εξαιρέσεις. Είναι καλό όχι μόνο να το θυμόμαστε αλλά και να κάνουμε μια σύγκριση και ο Scianca μας βοηθάει πολύ σε αυτό.

Ο Μουσολίνι μεταξύ Μαρξ και Νίτσε

Ο Μουσολίνι και η φιλοσοφία δεν είναι η σχέση μεταξύ ενός ερασιτέχνη και του αντικειμένου της απόλαυσης του, είναι μια συνεχής αναζήτηση γνώσης, υπαρξιακής, κοινωνικής, πολιτισμικής. Υπάρχει Μουσολίνι ο "ζωτικιστής", ο ιδεαλιστής, ο φυλετιστής, ο πολιτικός ηγέτης. Υπάρχει ο αναγνώστης των Μαρξ, Σορέλ, Χέγκελ, Μακιαβέλλι, Οριάνι, υπάρχει ο συνομιλητής του Gentile, υπάρχει η φιγούρα που αναγνωρίζεται από τους κύκλους των νιτσεϊκων παγκοσμίως ως "διαιτητής" στις διαμάχες για τον Νίτσε, έως το σημείο να θεωρείται αυθεντία ακόμη και στο Τρίτο Ράιχ. Υπάρχει ο Μουσολίνι στους οποίους οι Heidegger, Schmitt και Spengler στρέφονται επανειλημμένα. Η αλληλογραφία με τον Φρόιντ λείπει, αλλά δεν είναι απαραίτητη. Υπάρχει η σχέση με τον Πιραντέλλο όπως και με τον Έβολα, υπάρχει η σκέψη για τον Πλάτωνα, υπάρχει ακόμη και το εξαιρετικό όραμα του Μουσολίνι για το θρησκευτικό ζήτημα (παγανισμός ή / και χριστιανισμός), για την αστική τάξη και για τη λευκή φυλή ως παρακμή και η αντιπρόταση για την πνευματική, ψυχολογική και επαναστατική φυλετική λογική, μόνο σχετικώς βιολογική.

Είναι ο φασισμός που απορροφά τον εθνικισμό

Ο συγγραφέας γράφει: «Ο εθνικισμός του Μουσολίνι είναι ένα πολύ λιγότερο προφανές θέμα από ό, τι μπορεί να σκεφτεί κανείς. Η ισοδυναμία, ή ακόμα και η συνέχεια του εθνικισμού και του φασισμού θεωρούνται δεδομένα για πολύ καιρό από τους ιστορικούς και εξακολουθεί να είναι κάτι πολύ συνηθισμένο στη δημοσιογραφική συζήτηση. Ωστόσο, τα πράγματα είναι διαφορετικά ». Ο Del Noce παραθέτει: «Δεν υπάρχει κάποιου είδους ιδανική συνέχεια μεταξύ εθνικισμού και φασισμού. Δεν είναι η ιδεολογία της  Action Française που προετοίμασε τον φασισμό, αλλά αντίθετα ο φασισμός που απορρόφησε τον εθνικισμό.

http://mavroskrinos.blogspot.com/2020/10/duce-gabriele-adinolfi-adriano-scianca.html

μετάφραση από εδώ:

https://www.ilprimatonazionale.it/cultura/mussolini-e-la-filosofia-pensiero-duce-energia-rivoluzionaria-171631/

ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ-ΣΑΠΙΟΣ ~ NO SURRENDER - ΣΑΠΙΑ ΒΙΔΑ

πώς μας παραμυθιάζουν, φίλε, 
και πώς μας δείχνουν το σωστό;






 

Εδώ φασισμός εκεί φασισμός πού είναι ο φασισμός;

Το κείμενο γράφτηκε και αναρτήθηκε στο Facebook - στο οποίο ο Ακρωρηγίξ είναι persona non grata - αμά τη καταδίκη της ΧΑ, για την οποία δεν τρέφω και καμιά ιδιαίτερη συμπάθεια. 




Έχει πλέον καταντήσει κουραστικό. Όταν αυθαίρετα και καταχρηστικά κάθε τυραννία την βαπτίζετε φασισμό, δεν βοηθάτε στον αγώνα κατά της τυραννίας, την τυραννία την ίδια βοηθάτε.

Εκτός από τον αυτόματο αποκλεισμό και την δαιμονοποίηση ενός ολόκληρου ρεύματος σκέψης που, όπως τον (έτεροπροσδι)ορισμό του τον επεκτείνουν οι αντίπαλοι του, έτσι και ο (αυτοπροσδι)ορισμός του, ξεπερνά κατά πολύ τα όρια του μεσοπολέμου και του ΒΠΠ πηγαίνοντας βαθιά μέχρι την αρχαιότητα.

Εκτός από το διαιρεί και βασίλευε του ποιός είναι πιο φασίστας από τους άλλους,
πού σταματάει αυτή η αυθαιρεσία; Ποιός αποφασίζει ποιοί είναι οι αιρετικοί; Πού σταματάει το κυνήγι των μαγισσών; Το κάψιμο στην πυρά; Μια σφαίρα της ΟΠΛΑ; Μια επίσκεψη της KGB; Οι λίστες του Μακάρθυ; Τα ουυυ εξακοσαεξινταεξι; Τα λιντσαρίσματα επειδή φορούσε μπλούζα με την ελληνική σημαία; Επειδή είχε έναν περίεργο τατουάζ; Επειδή είπε τους πρόσφυγες λαθρό; Επειδή ισχυρίστηκε ότι τα φύλα είναι δύο κι όχι 61;

Τόσοι και τόσοι αξιόλογοι εθνικά και πατριωτικά σκεπτόμενοι σήμερα στην Ελλάδα! Σκόρπιοι άλλος εδώ άλλος εκεί κι όλοι μαζί κατά του φασισμού. Του φασισμού που έχει καταντήσει λάστιχο και μια χαρά μπορεί να συμπεριλάβει τους πάντες... 

Για να τους "περιλάβει" μετά ο αντιφασιστικός όχλος και το φιλελεύθερο καθεστώς.

Μου θυμίζετε το "εγώ ελπίζω και την βολέψω"... Δεν είναι ο φόβος του φασισμού, είναι ο φόβος της καταστολής, που σας κάνει  αντιφασίστες.

Και δεν σου λέω ντε και καλά να αρχίσουμε ξαφνικά όλοι να δηλώνουμε φασίστες, έτσι από αντίδραση που οτιδήποτε θυμίζει Ελληνισμό το θεωρούν φασιστικό - και ως τέτοιο θα το αντιμετωπίσουν, μην έχεις αυταπάτες - αλλά, ρε παιδί μου, επειδή κάποιοι πετάνε πέτρες, πρέπει να πετάξεις κι εσύ;

Εδώ δεν μιλάμε πλέον απλά για άρτον και θεάματα. Εδώ μιλάμε για μπήκαν στην πόλη οι οχτροί κι εμείς φωνάζαμε ζήτω και γειά! Από τον φασισμό κινδυνεύει σήμερα η Ελλάδα; Όχι από κερκοπορτιέριδες;

Πόσο μακριά πιστεύετε ότι είναι η εποχή που τα παιδιά θα καταδίδουν τους "φασίστες" γονείς τους στους αντιφά δασκάλους τους κι αυτοί με την σειρά τους στις αρχές κι όπου φασίστας θα σημαίνει οτιδήποτε μέχρι μόλις χθες ήταν απολύτως φυσιολογικό; 

Αλλά εσείς, ευτυχώς, δεν είστε φασίστες. "Τσακίστε τους φασίστες" και κοιμηθείτε ήσυχοι. Το "Κοιμάσαι Πατριώτης Ξυπνάς Φασίστας" δεν το είπανε για σας.


Αν ήταν να προσθέσω κάτι για να το επικαιροποιήσω θά ήταν: "πόσο μακριά πιστεύεται είναι η εποχή που τα υγιώς πατριωτικά σκεπτόμενα παιδιά θα δέχονται την τρομοκρατία των εξωσχολικών παρακρατικών ανθελλήνων τραμπούκων και τα καθεστωτικά μήντια θα καταδικάζουνε τον φασισμό επιδοκιμάζοντας την αντι-φασιστική δράση των τραμπούκων;