Σελίδες

Κατάσταση Εξαίρεσης ή Φεουδαρχικοποίηση της Αυτοκρατορίας


"Κατάσταση Εξαίρεσης ή Φεουδαρχικοποίηση της Αυτοκρατορίας και Πολλαπλασιασμός των Συνόρων με περαιτέρω συγχώνευση Πρώτου και Τρίτου Κόσμου;

του Τίτου

Το «μένουμε σπίτι» αργά ή γρήγορα θα πρέπει να τελειώσει γιατί δεν είναι διαχειρίσιμο σε βάθος χρόνου από την ίδια την ελίτ που το επιβάλει. Η επιστροφή στην προηγούμενη κατάσταση, δεν φαίνεται πιθανή. Έτσι όταν θα βγούμε από τα σπίτια μας θα δεχτούμε με ανακούφιση, πέρα από τα καθεαυτά εθνικά σύνορα και τα τελωνεία, τα διόδια και τα checkpoints παντού! Ώστε περιοχές ολόκληρες, ή ειδικές πληθυσμιακές κατηγορίες, να μπορούν να μπαίνουν σε καραντίνα ανά δήμο, νόμο κτλ. Όπως οι "πρόσφυγες" στους οικισμούς εγκατάστασης έτσι και όλοι μας λίγο ή πολύ. Το μοντέλο της Κίνας. Ή για τους λάτρεις της ιστορίας η ρωμαϊκή κατοχή της Μακεδονίας.

Και σε βάθος χρόνου από την μια η νέα (μεγάλο)μεσαία τάξη των υπερνομάδων της Παγκοσμιοποίησης και από την άλλη οι μάζες των νέοκολίγων που ούτως ή άλλως θα γινόμασταν. Λόγω των οικονομικών εξελίξεων ειδικά όσοι πεισματάρηδες «Τα Καράβια Μας Καίμε και Μένουμε Ελλάδα πάση θυσία». Με κάποιους από μας, από ανάγκη επιβίωσης, προσαρμογή στα δεδομένα, αλλά και από ιδιοσυγκρασία, να υιοθετούμε το μοντέλο του ημινομαδισμού π.χ. συνδυασμός εργασίας στην πόλη για την χρηματοδότηση του βίου και Επιστροφή στην Ύπαιθρο για την επιδίωξη της πρωτογενούς αυτάρκειας, της ποιότητας ζωής και της ζωντανής, οργανικής πνευματικής σχέσης με την Γη των Προγόνων μας.

Η Αυτοκρατορία φεουδαρχοποιείται και, όντας μπροστά, αναπροσαρμόζεται και αναβαθμίζεται. Τρόπον τινά βρισκόμαστε στην εποχή του Διοκλητιανού, όχι τόσο ή όχι μόνο σε ότι αφορά τους διωγμούς (ούτως ή άλλως η θρησκεία που φαίνεται να κυριαρχεί, δεν μοιάζει να έχει σχέση με τον Αήττητο Ήλιο αλλά στην καλύτερη με την Μεγάλη Μητέρα, ενώ τίποτα δεν αποκλείει την θεσμοθέτηση νέας θρησκείας στα επόμενα χρόνια), όσο σε σχέση με την Αποκατάσταση της Τάξης στην Πολιτεία και στον Κόσμο Urbis et Orbis.

Αν και ίσως να είναι πολύ νωρίς για οριστικά συμπεράσματα και ασφαλείς προβλέψεις, εμείς, παρόλο που έχουμε ήδη αργήσει πολύ, ποτέ δεν είναι αργά και θα πρέπει να προσαρμοζόμαστε στα εκάστοτε δεδομένα - Καβαλώντας την Τίγρη - προκειμένου να συνεχίζουμε τον Αγώνα.

Πολλές καταστάσεις εκείνων των φαινομενικά μακρινών εποχών, μαζί με σύγχρονα φαινόμενα όπως το DIY, είναι που θα επανέλθουν, εκτός από τον Στωικισμό και τον Νεοπλατωνισμό, την Φεουδαρχία και ίσως τα Αρματολίκια και τα Καπετανάτα (ο Νταηφάς), ο Κοινοτισμός, η Κολληγιά, οι αχρήματες ανταλλαγές οικιακών προϊόντων, τα Σταυραδέρφια αλλά και η Αλληγορία των Παραμυθιών...

Να Είστε Καλά!"




Θεόφιλος Χατζημιχαήλ




Βαρειά Λέσβου, 1870 - Βαρειά Λέσβου, 24 Μαρτίου 1934











 




Χρήματα από το πουθενά
Greg Johnson


"Γιατί δε θα μπορούσε απλά η κυβέρνηση να δημιουργεί χρήμα και να στέλνει στο κάθε άτομο μία μηνιαία επιταγή, την οποία θα μπορούσε να δαπανήσει κατά το δοκούν; Το χρήμα αυτό θα στήριζε την οικονομία άμεσα, μέσω της αγοράς αγαθών και υπηρεσιών, ενώ το χρήμα που δημιουργούν οι τράπεζες με τη μορφή δανείων πρέπει να εξοφληθεί εντόκως, δημιουργώντας μία παρασιτική τάξη ανθρώπων που νέμονται ένα μερίδιο της πραγματικής παραγωγής δανείζοντας με τόκο ένα εμπόρευμα που αποκτούν από το πουθενά.

"Αλλά το χρήμα από το πουθενά, θα ισοδυναμούσε με σοσιαλισμό!», θα αντιδρούσαν άλλοι. Ναι, προτείνω την κοινωνικοποίηση της δημιουργίας και αρχικής διανομής του χρήματος. Αλλά το τι θα κάνουν κατόπιν οι άνθρωποι με τα χρήματα είναι δική τους υπόθεση. Το σύστημα το οποίο προτείνω είναι απολύτως συμβατό με την ατομική ιδιοκτησία και την ιδιωτική επιχειρηματικότητα. Στην πραγματικότητα, θα τα ενδυνάμωνε και θα τα εξασφάλιζε επειδή θα εξαφάνιζε μία παρασιτική τάξη ατόμων που σε μόνιμη βάση ζημιώνουν την πραγματική οικονομία, την οποία και περιστασιακά οδηγούν σε κρίσεις, δημιουργώντας και δανείζοντας χρήμα το οποίο δεν τους κοστίζει τίποτα και θα έπρεπε να είναι δωρεάν για όλους.

Πως θα ονομάζαμε αυτό το εναλλακτικό οικονομικό υπόδειγμα; Σε τελική ανάλυση θα το ονόμαζα Εθνικό Σοσιαλισμό. Όμως το μικρό ανθολόγιο αιρετικών οικονομικών σκέψεων που συνέλλεξα πιο πάνω, βασίζεται πρωταρχικά στις ιδέες περί Κοινωνικής Πιστωτικής του Clifford Hugh Douglas (1859-1952) και του Alfred Richard Orage (1873-1934), εν μέρει μέσω του Alan Watts που με πρωτοεισήγαγε σε αυτές καθώς και του Ezra Pound, που είναι ο διασημότερος εκφραστής της Κοινωνικής Πιστωτικής.

Αποτελεί πεποίθηση μου ο,τι εάν πρόκειται η North American New Right να παρέχει μία γνήσια εναλλακτική στο παρόν σύστημα, πρέπει να διαρρήξει τους δεσμούς με όλες τις μορφές οικονομικής ορθοδοξίας της «ελεύθερης αγοράς» και να εργασθεί προς την επαναφορά κι ανάπτυξη του πλούσιου πλέγματος των οικονομικών θεωριών του Τρίτου Δρόμου[3], συμπεριλαμβανομένης της Κοινωνικής Πιστωτικής, του Διανομητισμού, του Συντεχνιακού Σοσιαλισμού, του Κορπορατισμού, καθώς και του Λαϊκισμού."

https://www.counter-currents.com/2014/11/money-for-nothing-in-greek/



Η Δημοκρατία του Νίγηρα, με σουνίτες το 80% του πληθυσμού, καταγράφει τη μεγαλύτερη βρεφική θνησιμότητα στον κόσμο: πάνω από 11%. Έχει όμως και τον μεγαλύτερο δείκτη γονιμότητας: 7,6 γεννήσεις ανά γυναίκα. Ο μισός πληθυσμός της είναι μόνιμα κάτω από 15 ετών, δηλαδή εκτός παραγωγής. Και το μισό του άλλου μισού, οι γυναίκες, είναι στο σπίτι και "παράγουν” παιδιά. Άρα, ένα 25% καλείται να συντηρήσει το υπόλοιπο 75%. Χειρότερα κι από την "ηλικιωμένη” Ευρώπη. Δεν είναι βιώσιμο αυτό το μοντέλο. Οι μετανάστες από το Κονγκό, μια χώρα πάμπλουτη σε φυσικούς πόρους και με μέγεθος όσο Γαλλία, Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Ελβετία, Αυστρία, Τσεχία, Δανία και Ελλάδα μαζί (!) την εγκαταλείπουν για να έρθουν στη Μόρια!

Αν η Ευρώπη απορροφά συνεχώς τις πλεονάζουσες γεννήσεις του τρίτου κόσμου, ούτε το δικό της πρόβλημα θα λύσει ούτε την αιτία του προβλήματος θα θεραπεύσει. Αντιθέτως, θα μεταβληθεί σε ισλαμικό χαλιφάτο σε μερικές δεκαετίες και η εξαθλίωση αυτών των κοινωνιών θα μεταφερθεί στα σωθικά της. Σκληρό αλλά αληθινό: η φύση ισοφαρίζει τον θάνατο με ζωή και τη ζωή με θάνατο. Για χιλιάδες χρόνια οι γυναίκες σε όλον τον κόσμο, όχι μόνο στην Αφρική, έκαναν πολλά παιδιά. 6 παιδιά ανά γυναίκα ήταν ο μέσος όρος στην Αγγλία το 1820. Μόνο 2-3 απ’ αυτά ενηλικιωνόντουσαν. Έτσι υπήρχε ισορροπία στον πληθυσμό, οι φυσικοί πόροι δεν εξαντλούνταν και το ανθρώπινο είδος βελτιωνόταν, γιατί επιβίωναν τα ανθεκτικότερα γονίδια. Οι γεννήσεις μειώθηκαν όταν και όπου ήρθε η οικονομική ανάπτυξη.

Σε πολλά κράτη της Αφρικής και της Ασίας η ανάπτυξη δεν έφτασε ποτέ. Έφτασαν όμως τα φάρμακα, οι γιατροί του κόσμου, οι διηπειρωτικές υιοθεσίες, οι φιλανθρωπικοί οργανισμοί. Και εστίασαν στη μία πλευρά της ζυγαριάς: την παιδική θνησιμότητα και την καταπολέμηση των ασθενειών. Αλλά δεν άγγιξαν την άλλη: τις θρησκευτικές και κοινωνικές δομές, τις προκαταλήψεις και τις δεισιδαιμονίες, που συνεχίζουν την παραγωγή ανθρώπων αφειδώς. Ποιο ήταν το αποτέλεσμα του "ανθρωπιστικού ιμπεριαλισμού" της Δύσης; Μετέτρεψε ένα μοντέλο σχετικά ισορροπημένης, σε σχέση με το περιβάλλον, επιβίωσης σε μια πληθυσμιακή βόμβα. Μόνον ο πληθυσμός της Νιγηρίας προβλέπεται από τα 200 εκατομμύρια που είναι σήμερα να ξεπεράσει το 1 δισεκατομμύριο το 2100.

Αυτό είναι το σημαντικότερο πρόβλημα σήμερα. Και αυτό θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τις ροές, ακόμα κι αν τα κίνητρα μηδενιστούν. Τι θα κάνεις, αν 10 εκατομμύρια Αφροασιάτες σπάσουν τον φράχτη του Έβρου και μπουκάρουν στην Ευρώπη; Κι αν από πίσω έρχονται άλλα 100 εκατομμύρια; Δεν υπάρχει μέσο ή ακόμα και όπλο να τους αντιμετωπίσει. Μ΄ αυτό θα έπρεπε να ασχολείται, ως θέμα μείζονος σημασίας, ο ΟΗΕ: τον έλεγχο των γεννήσεων στον τρίτο κόσμο. Αλλά, έτσι όπως κατάντησαν οι παγκόσμιοι ηγέτες, δημοσιοσχεσίτες, ισορροπιστές και παζαρτζήδες - τι θες να σου δώσω για να με εκλέξεις; - υπάρχει κανένας να ασχολείται με αυτό που θα έπρεπε να ασχοληθεί;


https://www.capital.gr/arthra/3437376/sfragiste-ta-kinitra-oxi-mono-ta-sunora



Μετανάστες στα σύνορα - Ιρανός «αναρχικός πρόσφυγας» στην Ελλάδα: Να οπλιστούμε στον Έβρο

Μανώλης Γαλάνης

Καλεί το αναρχικό κίνημα να οπλίσει τους μετανάστες στον Εβρο γιατί «οι σφαίρες είναι ο μόνος τρόπος να ανοίξουν τα σύνορα για όλους τους μετανάστες»

https://www.protothema.gr/greece/article/983627/iranos-anarhikos-prosfugas-stin-ellada-opliste-tous-metanastes-ston-evro/#.XmnJw1pGIjc.facebook




Η Τουρκία, το Ισλάμ, η αποικιοκρατία

του Γιώργου Ρακκά

Πολύ συχνά ο Ταγίπ Ερντογάν βάζει στο στόχαστρο συλλήβδην την Δύση, κατηγορώντας την για τα εγκλήματα της αποικιοκρατίας, τις σταυροφορίες κ.ο.κ. Ακόμα και η προπαγάνδα εναντίον της Ελλάδας, στο πλαίσιο του υβριδικού πολέμου που έχει εξαπολύσει σε Έβρο και Ανατολικό Αιγαίο, δεν απευθύνεται στην κοινή γνώμη της Ευρώπης και των ΗΠΑ. Ούτως ή άλλως εκεί, είναι εξαιρετικά αντιδημοφιλής εδώ και μερικά χρόνια, τα όσα έχει διαπράξει στη Συρία, εναντίον των Κούρδων, ο αυταρχισμός του στο εσωτερικό, έχουν παίξει τον ρόλο τους.

Απευθύνεται κυρίως, στην κοινή γνώμη του μουσουλμανικού κόσμου, της Κεντρικής Ασίας, της Μέσης Ανατολής, και της Αφρικής, ακόμα, στους μουσουλμάνους που βρίσκονται στην Ευρώπη. Με τις επιθέσεις που εξαπολύει για την βάρβαρη, βάναυση και ‘ναζιστική’ Ελλάδα, είναι σαν να τους λέει: «κοιτάξτε πως σας συμπεριφέρεται η Ευρώπη, η Ελλάδα, η λευκή και πολιτισμένη Δύση». Η οριοθέτηση του εχθρού, η ηθική και πολιτιστική του απαξίωση, βοηθάει τον Ερντογάν να παρουσιαστεί ως προστάτης ολοκλήρου του μουσουλμανικού κόσμου.

Σε αυτή του την προσπάθεια υπεισέρχεται και η εργαλειοποίηση ρητορικών, θεωρητικών και ερμηνευτικών σχημάτων, που αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα του κυρίαρχου αποδομισμού. Η αντιαποικιοκρατία ως ριζική απόρριψη της ευρωπαϊκής ταυτότητας [κάτι που ήταν αδιανόητο για τον «κλασικό» αντι-ιμπεριαλισμό, κομμουνιστικό και μη, του 20ού αιώνα], τα «ανοιχτά σύνορα», η ελεύθερη μετακίνηση των ανθρώπων, ο ανθρωπισμός.

Για την ακρίβεια, όλα αυτά τα συνδέει μεταξύ τους στο αφήγημά του. Σύμφωνα με αυτό, η Ευρώπη έχει ιστορική υποχρέωση να μεταβληθεί σε χώρο ελεύθερης μετακίνησης για τον μουσουλμανικό κόσμο, για να αποκαταστήσει τα εγκλήματα που έχει διαπράξει η αποικιοκρατία εναντίον του. Το επιχείρημα δεν συγκινεί μόνο όσους έχουν στρατευτεί στον «πόλεμο των πολιτισμών» από την απέναντι πλευρά, αλλά μπλοκάρει και τους Ευρωπαίους οπαδούς των ιδεολογημάτων που χρησιμοποιεί ο Ερντογάν. Ιδίως στο άκουσμα της αποικιοκρατίας, όπου οι ενοχικοί μηχανισμοί δουλεύουν στο κόκκινο.

Κι όμως, μια συνεπής αντιαποικιοκρατική οπτική δεν θα μπορούσε να εξαιρέσει από την σκοπιά της τον ισλαμικό επεκτατισμό, των Αράβων, αρχικά, και έπειτα των Οθωμανών. Για τους Έλληνες, που έζησαν κάτω από την μακραίωνη οθωμανική κυριαρχία αυτό (θα έπρεπε να) είναι αυτονόητο. Ωστόσο, σήμερα στην Ευρώπη ελάχιστοι αναρωτιούνται για το πως ακριβώς έφτασαν οι Άραβες μέχρι το Πουατιέ, ή το γιατί βρέθηκαν οι Οθωμανοί έξω από τις Πύλες της Βιέννης. Και γιατί η δουλοκτησία τείνει τα τελευταία χρόνια να ταυτίζεται μόνο με το εμπόριο μεταξύ των δυο πλευρών του Ατλαντικού, μολονότι το ισλαμικό δουλεμπόριο διήρκησε περισσότερους αιώνες, και κατά πάσα πιθανότητα πήρε μεγαλύτερη έκταση σωρευτικά (αν θέλουμε να πιστέψουμε ιστορικούς εγνωσμένου κύρους, όπως ο Paul Bairoch, ή ο Οlivier Pétré-Grenouilleau). Ωστόσο, όπως λέει και ο Μαρκ Φερό, ιστορικός υπεράνω πάσης υποψίας ευρωκεντρισμού, «ενώ τα εγκλήματα που διέπραξαν οι Ευρωπαίοι καταλαμβάνουν ολόκληρες σελίδες των σχολικών βιβλίων, τα χέρια των συγγραφέων τρέμουν να γράψουν ακόμα και την παραμικρή νύξη για τα εγκλήματα των Αράβων». Αναφέρεται βέβαια στην τελευταία μόδα των σχολικών βιβλίων ιστορίας, να ακολουθούν μια διόλου αμερόληπτη πολιτική ορθότητα.

Μπορεί όλα αυτά να φαίνονται δευτερεύουσες θεωρητικολογίες, αλλά δεν είναι. Έχουν αντίκτυπο, για παράδειγμα, ακόμα και στον τρόπο που διαχειρίζονται οι ευρωπαίοι ηγέτες τις ευρωτουρκικές σχέσεις, τον φόβο και την υποχωρητικότητα με την οποία αντιμετωπίζουν τον Ερντογάν, και η οποία οφείλεται σ’ ένα κλίμα που διαμορφώνεται μέσα στις ευρωπαϊκές κοινωνίες εδώ και δεκαετίες πια από τους ιδεολογικούς μηχανισμούς: Το πανεπιστήμιο, τα ΜΜΕ, το σχολείο. Οι Ευρωπαίοι πολιτικοί έχουν με αυτόν τον τρόπο διαπαιδαγωγηθεί, ώστε να προσέχουν σε κάθε τους λέξη μήπως και κατηγορηθούν για «ισλαμοφοβία». Εξ άλλου, δεν είναι μόνο ιδεολογικοί οι λόγοι, καθώς, όσο ριζοσπαστικό είναι το Ισλάμ γεωπολιτικά, και θρησκευτικά, άλλο τόσο κομφορμιστικό είναι σε ό,τι αφορά στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες, για να μην μιλήσουμε για τα εκλογικά του ακροατήρια στην Ευρώπη που είναι συμπαγή, ψηφίζουν μονολιθικά, και ενίοτε παζαρεύουν αυτή την ψήφο με τα κόμματα εξουσίας των μεγάλων ευρωπαϊκών χωρών.

Καμιά φορά, η αντιπολίτευση που εκφράζεται κόντρα σε αυτό το καθεστώς μέσα στην Ευρώπη, έρχεται να πάρει το σχήμα ενός αποικιοκρατικού ρεβανσισμού. Εμείς, εδώ στην Ελλάδα (θα έπρεπε να) γελάμε και με την ισλαμολαγνεία του ευρωπαϊκού μεταμοντερνισμού, και με τις ισχνές, στην πραγματικότητα μειοψηφικότατες απόπειρες να ξαναβρεί το ευρωπαϊκό πνεύμα την αυτοπεποίθηση του μέσα από την νοσταλγία των μεγάλων ευρωπαϊκών αποικιών.

Εμείς έχουμε ζήσει στο πετσί μας τόσο την αποικιοκρατία της Δύσης – αξίζει να θυμηθεί κανείς εδώ το «1204» του Γιώργου Καραμπελιά, όπου ο συγγραφέας ανέδειξε μέσα από την ιστορική έρευνα πως πρακτικές που μετέπειτα θα συνδεθούν κατ’ εξοχήν με την αποικιοκρατία στον Νέο Κόσμο, οι φυτείες και η αγροτική υπερεκμετάλλευση, η εταιρειοκρατία και οι εμπορικές της κτήσεις, εφαρμόστηκαν για πρώτη φορά στη Χίο ή τη Κύπρο, κατά την εποχή της Φραγκοκρατίας.

Αλλά γνωρίζουμε πολύ καλά και τι θα πει οθωμανικός ιμπεριαλισμός, με τις γενοκτονίες του, τις εκτοπίσεις, τα παιδομαζώματά του, τους βίαιους εξισλαμισμούς, την υπερφορολόγηση, το θρησκευτικό του απαρτχάιντ· τη μετανάστευση, ακόμα, «ως μέσο κατάκτησης», όπως θα χαρακτηρίσει ο Τούρκος ιστορικός Χαλίλ Ιναλτσίκ την ενθάρρυνση μετακίνησης πληθυσμών από την Κεντρική Ασία προς τα Βαλκάνια κατά τους πρώτες αιώνες της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Όχι μόνον ότι οι Έλληνες δεν πρέπει να μετέχουν σε αυτό το παιχνίδι των ενοχών, που κινητοποιεί ο Ερντογάν στο πλαίσιο του υβριδικού του πολέμου. Αλλά και, ακριβώς επειδή η Ελλάδα δεν φορτίζεται ιστορικά από το ‘φορτίο του λευκού ανθρώπου’, μπορεί να αποκαλύψει στα μάτια όλης της Ευρώπης την πραγματική πρόθεση της ρητορικής που εξαπολύει ο Ερντογάν. Και αυτή δεν είναι άλλη από την χρήση των ιστορικών εγκλημάτων της Δύσης, προς αιτιολόγηση και συγκάλυψη του δικού του, τωρινού μας και όχι παλιού, ισλαμοφασιστικού επεκτατισμού.


http://ardin-rixi.gr/archives/215989

Η Αρχαία Μακεδονία πριν τον Φίλιππο Β' και τον Μεγαλέξανδρο


Το βίντεο, στηριζόμενο στον Χάμοντ, εκλαϊκεύει και θέτει με πλάγιο τρόπο το προφανές που θα έπρεπε να είναι και η επίσημη θέση της Ελλάδας στο μακεδονικό, αντί του απύθμενου κιτς τύπου "μηνπαραχαρασετετηνιστορία":


Ότι η Μακεδονία ήταν τρόπον τινά ελληνιστική πολύ πριν την έλευση των ελληνιστικών χρόνων. Ένα διαρκώς αυτό-εξελληνιζόμενο βασίλειο με ενδεχομένως νοτιοελλαδική βασιλική οικογένεια, δωρικό σκληρό πυρήνα και εξελληνισμένους (ούτως ή άλλως συγγενείς φυλετικά) Ιλλυριούς, Φρύγες, Θράκες.






Όταν λέμε τα οστά του"Αγίου Μάρκου" στην Βενετία είναι τα Οστά του Μεγάλου Αλεξάνδρου...

https://www.greecehighdefinition.com/blog/the-mysterious-location-of-the-tomb-of-alexander-the-great-confirme


13 Νοεμβρίου 2015...

Διεθνές πείραμα δημιουργεί επικίνδυνο ιό εργαστηρίου

https://www.in.gr/2015/11/13/tech/diethnes-peirama-dimioyrgei-epikindyno-io-ergastirioy/?fbclid=IwAR08k_dEuH_4w-Rgv2aRmKCgNKPA4apC6psbXg-I2bg8Gq5jwbkjXRgzE_M

Μωβ, Πορφυρό το Χρώμα του Ελληνισμού





Στην Πύλο στο περίφημου ανακτόρου του Νέστορα Μαβιές θάλασσες και μάχες σε μοβ φόντο έχουν αποκαλυφθεί στους τοίχους του


http://www.tapantareinews.gr/2020/03/blog-post_245.html

Μαθήματα και για τις ελληνικές Ε.Δ. από τη σύγκρουση Χεζμπολά – Τουρκίας


A lesson from Idlib for Hezbollah: is Israel preparing an attack?

by Elijah J Magnier

March 9, 2020


For the first time in its official existence in 1985, Lebanon’s Hezbollah has now clashed on the battlefield with the Turkish army, one of NATO’s strongest. The face-to-face clash between Hezbollah and the Turkish military took place in the rural area of Idlib where dozens of Turkish service members lost their lives while fighting side-by-side with jihadists and foreign fighters of different nationalities, including al-Qaeda members. The Turkish-NATO army used similar weapons and tactics to Israel. They surprised Hezbollah by using armed drones and precision bombing behind the frontline, killing nine militants and wounding 65 in one single attack. So many Hezbollah militants were killed in one place due to the collapse of the entire building they gathered under, located behind the main battlefield line.


Another factor was the unexpected withdrawal of Russian air coverage at the moment Turkey was sending its Unmanned Combat Air Vehicles (UCAVs) (or Unmanned Aerial System (UAV) better known as armed drones) deep inland, bombing Iran and its allies for the first time. This confrontation has introduced a new military doctrine to Hezbollah militants and has taught them new lessons based on experiences Hezbollah has never been confronted with in the past. Turkey used its UCAVs, TRG-122 satellite-guided rockets, High Mobility Artillery Rocket System (HIMARS) and ground attacks by the Turkish army fighting alongside jihadists. It is most likely what Israel has been threatening Hezbollah with, in the event of war.


Moreover, Israel’s concern about the outstanding Hezbollah night assault capability on Saraqed has a double edge, pinpointing ability and a procedure Hezbollah can successfully carry out against Israel in case of war- thus triggering concern in Israel. Indeed, Israel is increasingly voicing concern about the level of threat posed by Hezbollah’s ‘al-Radwan’ Elite force spread along the borders of Lebanon. Could Israel be planning a similar quick attack against Hezbollah’s forces?


A source within the “Axis of the Resistance” said “during the last war in 2006, Israeli drones covered the sky of Lebanon, providing intelligence information to the Israeli base controller who forwarded the instructions to the F-16s to bomb selective targets. Today we are facing armed drones which can instantly bomb any target considered hostile, without losing precious time or jeopardising the life of the pilot on board of an F-16 when within range of any anti-air missile system Hezbollah could have acquired.”


According to sources within the “Axis of the Resistance”, Israel could “attack Hezbollah’s special forces to destroy this capability deployed along the borders. Israel is aware of the presence of a reserve force of several thousands of Hezbollah Special Forces who regularly rotate after serving in Syria- where they have survived one of the fiercest wars any army could face. Israel would also like to destroy all fortifications and tunnels spread along the borders without necessarily destroying the Lebanese infrastructure to avoid triggering an all-out-war. Therefore, in Israel’s mind, it may be amplifying Hezbollah’s threat to hit it and probably not to praise its performance! Israel is used to campaigning against a specific target or threat long before any attack, to justify its action, notwithstanding the irrelevance of international law in the eyes of Israel and its US ally.”




http://www.konstantakopoulos.gr/10004/%ce%bc%ce%b1%ce%b8%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ad%cf%82-%ce%b5-%ce%b4-%ce%b1%cf%80%cf%8c

ΟΙ ΠΟΜΑΚΟΙ ΔΕΝ ΕΞΙΣΛΑΜΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΘΩΜΑΝΟΥΣ






http://zagalisa.gr/content/apokalypsi-oi-pomakoi-den-eksislamistikan-apo-toys-othomanoys


Οι δήθεν νεοναζί που δήθεν ήρθαν να μας κάνουν ο,τί και στα Καλάβρυτα...

https://youtu.be/XVtb3aHmXgM